پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:مطمئن باشید آقای رحیمی مرد و مردانه در موقعیت خودش با مسائل ریز و درشت می‌جنگد و مشکلی در این بین وجود ندارد.

حمیدرضا سیاسی در خصوص خبرهایی مبنی بر مشکلات اسپانسر پرسپولیس به دلیل تداخل با اسپانسر قبلی که برای قرمزپوشان دردسرساز شده، اظهار داشت:‌ ما به هیچ عنوان با اسپانسر جدید دچار مشکل نشدیم، تمام پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و خللی در کار ما وجود ندارد.

وی افزود: اصلاً این موضوع درست نیست که اسپانسر جدید ما با قبلی دچار مسائلی شدند. اینها شایعات پشت پرده است که ما از همه می‌خواهیم از این شایعات برای ما راه نیاندازند. اسپانسر باشگاه طبق تعهد خود در قبال ما عمل کرده و کارهایش را دنبال خواهد کرد و مشکل و تداخلی با قبلی‌ها ندارد پس بهتر است این پرونده را ببندیم.

وی در مورد شایعه استعفای رحیمی نیز گفت: مطمئن باشید آقای رحیمی مرد و مردانه در موقعیت خودش با مسائل ریز و درشت می‌جنگد و مشکلی در این بین وجود ندارد. من اخبار اخیر را تأئید نمی‌کنم و مسئله‌ای مبنی بر استعفای رحیمی کذب است. ایشان با قدرت کارش را ادامه خواهد داد و باید اجازه بدهیم که کار خود را رو به جلو ببرند.

سیاسی در مورد نگرانی‌ها بابت گفت‌وگو با بازیکنان جدید و قبلی نیز گفت: من به شما قول می‌دهم خاطر همه جمع باشد به زودی همه پرداخت‌ها داده می شود ما همه چیز را پیگیریم آقای دایی و هیچکس نگران نباشد بالاخره تغییر و تحولی شده و زمان کمی می‌برد تا مشکلات حل شود اما من به همه شما قول می‌دهم که این مشکلات به زودی حل می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)