پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درخشان سرمربی ماست و قرارداد او را طوری می‌بندیم که ترکمانچای نشود.

حمیدرضا سیاسی در خصوص شایعه حضور زلاتکو کرانچار در باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی گفت: من پیش از این هم گفته‌ام که گزینه ما حمید درخشان است و او را بهترین گزینه می‌دانیم و قطعا هم او در این سمت ماندگار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی قرارداد درخشان ثبت می‌شود تا این حرف و حدیث‌ها به پایان برسد، ادامه داد: امروز به دنبال این مسائل هستیم و می‌خواهیم قرارداد را ثبت کنیم و به جاهایی هم رسیده‌ایم. به هر حال باید چانه‌زنی‌های‌مان را انجام دهیم تا قرارداد ترکمانچای مثل سایر مربیان با او نبندیم!

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود حمید درخشان منشوری است و نمی‌تواند در پرسپولیس فعالیت کند، اظهار داشت: تا کنون چنین چیزی نشنیده‌ام اما اگر برای بستن قرارداد با درخشان دچار منع قانونی شویم به فکر گزینه‌های دیگر می‌افتیم اما ما برای درخشان پرس و جو کردیم.

سیاسی درباره اینکه آیا درخشان برای تقویت تیم فوتبال پرسپولیس خواهان جذب بازیکنی شده یا نه،‌افزود: او فعلا شرایط تیم را رصد می‌کند تا به نقطه خاصی برسد و فعلا به صورت مستقیم درخواستی از ما برای جذب بازیکن نداشته است.

وی درباره فعالیت منتقمی به عنوان سرپرست این باشگاه و اینکه او مدیرعامل خواهد شد یا نه، ادامه داد:‌ایشان فعلا در باشگاه تشریف دارند تا ببینیم چه پیش می‌آید. ما با منتقمی ادامه می‌دهیم و فعلا وی سرپرست باشگاه است و مشکلی هم با او نداریم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سؤال که گفته می شود هدایتی قصد خرید باشگاه راه‌آهن را دارد و ایا این موضوع را تائید می‌کنید یا نه، گفت: این را می‌گویم که من در باشگاه راه‌آهن هیچ سمتی ندارم و مالک این باشگاه و همه کاره آن حمید استیلی است و در این مورد خاص چیزی نشنیده‌ام.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)