پرسپولیس نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر به من گفت تا دایی برکنار نشود کمکی به پرسپولیس نخواهم کرد.

رحیم زارع با بیان اینکه متاسفم که به خاطر موضوع شکایت وزیر ورزش از علی دایی مجبور هستم به صحبت کنم، گفت: وقتی دیدم وزیر ورزش از دایی شکایت کرده بر خودم وظیفه دیدم تا صحبت هایی را مطرح کنم. مگر چند علی دایی و خداداد و قلعه نویی در این مملکت داریم؟

وی ادامه داد: رحیمی، مدیرعامل وقت پرسپولیس از من خواست تا 3 میلیارد کسری بودجه این باشگاه انتقال داده و درخواست کمک کنم. همان شب این موضوع را پیامکی به وزیر انتقال دادم البته قبل از آن هم یک پیامک دیگر به وزیر داده بودم که به خاطر سومدیریتش احتمال استیضاح وی وجود دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی دیدم حق یک قهرمان ملی در حال ضایع شدن است دیگر ورود کردم چون پاس گل دایی به عزیزی و گل خداداد که باعث صعود به تیم ملی به جام جهانی شد باعث غرور و عشق ایرانی ها شده بود.

وی یادآور شد: گودرزی بداند که وزارت ورزش، دانشگاه نیست. او در پاسخ به من گفت که رحیمی که بازنشسته بود و او را مدیرعامل کردم راه رویانیان را می رود. وزیر به من گفت تا دایی برکنار نشود کمکی به پرسپولیس نخواهم کرد. او 500 میلیون قرارداد دارد و به رحیمی بگویید تا با برادر دایی قرارداد نبندند تا دایی قهر کند و فیفا هم به ما گیر ندهد. وقتی هم گفتم که به رحیمی چه بگویم در پاسخ گفت که همین صحبت های من را به او منتقل کن.

همچنین حمیدرضا سیاسی که برای توضیحات بیشتر روی خط برنامه 90 آمده بود در این خصوص گفت: وزیر هیچگاه به این موضوع ورود نکرد و حتی مشورت هم نداد و برکناری دایی یک تصمیم داخلی بود. با این حال پس از اجرای حکم برکناری وزیر از نحوه عمل آن ناراحت بود که نزد وی رفتم و توضیح دادم و آقای وزیر باز هم قانع نشد و اعتقاد داشت که باید شأن دایی حفظ می شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)