پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کرانچار را تاکنون از نزدیک ندیده‌ام و فقط در تلویزیون او را دیده‌ام.

حمیدرضا سیاسی پس از حضور در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت:  در این جلسه در مورد نحوه برخورد با علی دایی صحبت شد و مشخص شد هیات مدیره هیچ تقصیری نداشته است. جریان به شکلی که می‌خواستیم پیش نرفت. من برای تغییر و تحول به تمرین تیم رفتیم.

وی در مورد اینکه چرا از طریق مدیرعامل وارد عمل نشدید، گفت: ما از طریق مدیرعامل وارد شده بودیم اما ایشان به گونه‌ای عمل کردند که مسئله را به سمت تنش برد. وزارت ورزش نسبت به تغییر مدیرعامل دخالتی نکرد اما از نحوه برخوردی که شد ابراز نارضایتی کرد.

سیاسی در مورد شایعه حضور کرانچار در پرسپولیس ، گفت: من تاکنون ایشان را از نزدیک ندیده‌ام. از طریق تلویزیون دیدمش اما از نزدیک خیر!

سیاسی درمورد بودجه باشگاه‌ها و نامه سازمان لیگ در این رابطه،  گفت: از این مسایل اطلاعی ندارم و می‌توانید از منتقمی سوال کنید

وی در مورد زمان حضور حمید درخشان در پرسپولیس و اولتیماتومی که به او داده شده، گفت: تا آخر فصل درخشان به طور  قطعی هست، ما به سرمربی تیم اولتیماتومی نداده‌ایم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)