پرسپولیس نیوز :  ستاره پارالمپیک ایران از رئیس جمهور منتخب مردم درخواست کرد که نگاه ویژه ای به ورزشکاران این رشته داشته باشد و مشکلات مالی آنها را برطرف کند.

سیامند رحمان قهرمان دسته سنگین وزن رقابت های پارالمپیک 2012 لندن که خودش را برای رقابت های پارآسیایی آماده می کند گفت: در حال حاضر در ارومیه مشغول تمرین هستم تا برای مسابقات آسیایی پارالمپیک آماده شوم. خوشبختانه در تمریناتم رکوردهای خوبی را زده ام و امیدوارم دوباره با کسب مدال طلا، بتوانم بار دیگر پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

رحمان که چند ماه پیش از بدقولی مسئولان باشگاه پرسپولیس بابت عدم قرارداد بستن با وی گلایه کرده بود در این خصوص افزود: آن موضوع برای گذشته بود و الان دیگر دلخور نیستم. چند ماهی است که به عضویت پرسپولیس درآمده ام و با این باشگاه قرار داد بسته ام و حتی مبلغی از قراردادم را نیز دریافت کردم و قرار است در مسابقات جهانی مالزی با نام پرسپولیس حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: من از آقای رویانیان به خاطر حمایت از ورزشکاران سایر رشته ها تشکر می کنم. ایشان کار بسیار بزرگی انجام داده اند و ورزشکاران سایر رشته ها با این جور کارها ترغیب می شوند تا با انگیزه بیشتری ورزش خود را دنبال کنند. ما همه ورزشکاران ایران هستیم و هدف همه ما افتخار آفرینی برای کشورمان است. بنابراین باید از ورزشکارانی که درآمد کمی دارند هم حمایت شود.

این قهرمان پارالمپیک جوان با تبریک انتخاب شدن دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم یادآور شد: امیدوارم دولت جدید به ورزشکاران پارالمپیک اهمیت بیشتری بدهد چرا که این ورزشکاران همیشه در مسابقات مختلف رتبه های بسیار خوبی دست پیدا کردند و برای ایران افتخارآفرینی دارند. قطعا ورزشکاران پارالمپیکی آنها هم مانند سایر ورزشکاران دغدغه مالی دارند و امیدوارم شرایط بهتری برای آنها در دولت جدید فراهم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)