مرجع خبری پرسپولیس : سید جلال حسینی که در فهرست خرید باشگاه پرسپولیس و علی دایی قرار داشت، قراردادش را با تیم فوتبال سپاهان تمدید کرد.



به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت سپاهان در شرایطی که امروز سه شنبه برخی روزنامه های ورزشی خبر از پیوستن سیدجلال حسینی به تیم فوتبال پرسپولیس داده بودند، این بازیکن ملی پوش با حضور در دفتر
مدیرعامل سپاهان و انجام توافقات نهایی قراداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

 


سیدجلال حسینی در باره تداوم حضورش در سپاهان گفت: در سپاهان آرامش و نظم و انضباط خوبی حکمفرماست و می خواهم در این فضا همچنان  به فوتبالم ادامه دهم.

حسینی اضافه کرد: فصل گذشته شرایط بسیار خوبی را در لیگ داشتیم و با قهرمانی مان توانستیم هواداران مان را شادکنیم ، اما امسال مصممیم با تکرار قهرمانی لیگ که قطعا کار سختی خواهد بود ناکامی در آسیا را جبران کنیم و این بار سپاهان ایران را همگان در مرحله نهایی لیگ قهرمانان ببینند.

 

وی در پایان گفت: هر سال حریفان به خاطر نام سپاهان  با عزم ویژه ای به مقابله با ما می آمدند اما امسال با توجه به قهرمانی مان رقبا با تمام قوایشان و با تمام انگیزه رو در روی ما قرار بگیرند تا بتوانند قهرمان لیگ را مغلوب کنند. با توجه به این مسئله لازم است تا ما هم جنگندگی مان را بیشتر کنیم تا فصل آینده هم یک فصل شیرین برای سپاهان و اصفهان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)