خبرگزاری پرسپولیس : این سه بازیکن در ترکیب ما خیلی تاثیرگذارند و غیبت آنها کار ما را سخت می‌کند ولی ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می‌توانند در این بازی برای پرسپولیس بازی کنند و مثمرثمر باشند.

حضور سیدجلال حسینی نعمت بزرگی برای خط دفاعی پرسپولیس است که سرخ‌ها در میدان سخت انزلی از وجود آن بی‌بهره ماندند. حالا و برای برگزاری بازی حساس روبروی تراکتورسازی سید به ترکیب پرسپولیس برگشته تا خیال ژوزه از خط دفاعی آسوده باشد. به عقیده سیدجلال جدال با تراکتورسازی از جمله سخت‌ترین بازی‌های فصل است، دیداری که می‌تواند جذاب و تماشایی باشد. در آستانه این دیدار سوال هایمان را پیش روی حسینی قرار دادیم تا پاسخگوی آنها باشد.
 

حتما تو و سایر بازیکنان پرسپولیس از حساسیت بازی با تراکتورسازی آگاه هستید. با توجه به بازیکنانی که تراکتورسازی در اختیار دارد قبول داری بازی سختی پیش‌رویتان است؟

دقیقا. اتفاقا همه می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم. تراکتورسازی از جمله پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که زیبا هم بازی می‌کند. آنها بیشترین مهره‌ها را دارند و البته در تهران غریبه هم نیستند. تراکتورسازی تماشاگران بسیاری دارد اما ما در تهران بازی می‌کنیم و باید سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم.

گفتی تراکتورسازی پرمهره ترین تیم لیگ است؟

پرمهره‌ترین نه ولی قطعا این تیم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است که در تمام خطوط بازیکنان مطرحی را در اختیار دارد.

پس تراکتوری‌ها می‌توانند در تهران امیدوار به برد باشند؟

گفتم که امیدوارم تماشاگران ما به ورزشگاه بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند. بدون شک برای برد در این بازی به حمایت تماشاگرانمان نیاز داریم.

البته شاید تماشاگران تراکتورسازی زیاد باشند…

هیچ تیمی بیشتر از پرسپولیس طرفدار ندارد، حتی تراکتورسازی. امیدوارم که پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه بیایند و در این بازی حساس ما را یاری کنند.

در این بازی سه بازیکن فیکس شما مثل بنگر، انصاری فرد و نوروزی غایبند و همین می‌تواند مشکلی بزرگ برای شما باشد. به نظرت غیبت این سه بازیکن مشکلی به‌وجود نمی‌آورد؟

اتفاقا یکی از مشکلات ما همین است. این سه بازیکن در ترکیب ما خیلی تاثیرگذارند و غیبت آنها کار ما را سخت می‌کند ولی ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می‌توانند در این بازی برای پرسپولیس بازی کنند و مثمرثمر باشند.

کمی هم درباره سیستم بازی پرسپولیس صحبت کنیم. بازی با سه دفاع، سنتی و منسوخ نیست؟

اصلا اینطور نیست. ما در بعضی بازی‌ها با سه دفاع بازی می‌کنیم و در بعضی بازی‌ها با 4 دفاع. این مربی است که باید در این مورد نظر بدهد اما خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا هم با سه مدافع بازی می‌کنند.

مثالی می‌زنی؟

مثلا بارسا در زمان مربیگری گواردیولا با سه مدافع بازی می‌کرد. حتی پارسال که در سپاهان کرانچار سرمربی ما بود در برخی بازی‌ها با سه دفاع بازی می‌کردیم. زمان لوکا هم که همیشه سه دفاعه بازی می‌کردیم.

این روش سنتی نیست؟

یعنی یوونتوس که با این روش و استفاده از سه دفاع بازی می‌کند سنتی است؟ این حرف‌ها نیست و هر مربی می‌تواند با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارد و البته به نسبت شیوه حریفان، تیمش را راهی زمین کند.

حتما می‌دانی که مرکز علمی پرسپولیس افتتاح شده. تو دوست داری آنجا بروی و ثبت نام کنی؟

الان تمام تمرکزم روی بازی با تراکتورسازی است. وقتم آزاد باشد حتما می‌روم و درس می‌خوانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)