پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بازی بد این تیم و دست کم گرفتن حریف را عامل شکست مقابل راه آهن دانست.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر با یک گل مغلوب راه آهن شد، سید جلال حسینی در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بد بازی کردیم و خیلی بد بودیم. متاسفانه حریف را دست کم گرفتیم و بازی را باختیم.  بازی خوبی برای ما نبود در حالی که با چنگ باید به پیروزی می‌رسیدیم و می‌توانستیم 10 گل بزنیم، بسیار بد کار کردیم و روی یک موقعیت دروازه مان باز شد. به نظر خسته می‌رسیدیم و حریف از تنها موقعیت خودش استفاده می‌کرد.

وی افزود: باید تمام تلاشمان را در دیدارهای آینده انجام بدهیم و دوباره به روند خوبمان بازگردیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند روند قبلی خود را دوباره ادامه دهد، گفت: صددرصد همین طور است. شک نکنید که از بازی های بعدی روند قبلی را ادامه می دهیم. مطمئنم شرایط درست می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید پرسپولیس با توجه به جایگاهش در جدول انگیزه و امید زیادی نداشت، گفت: این حرف شماست که ناامید شدیم و انگیزه نداشتم. انگیزه داشتیم اما تمرکز نداشتیم. هفت هشت یا شاید هم ده گل باید می زدیم، اما تمرکز کافی وجود نداشت که کادر فنی این مساله را حل می کند. مطمئن باشید مشکل انگیزه وجود نداشت. تماشاگران همیشه از ما برد می خواهند و ما به خاطر خواسته آنها هم که شده باید ببریم.

 

حسینی در مورد حواشی که برسر مسئله میزبانی به وجود آمده بود عنوان کرد: این موضوع اصلا برای ما مهم نیست و فرقی نمی‌کرد که با پیراهن قرمز به میدان برویم و یا لباسی که امروز پوشیدیم.ای کاش مسئولان پرسپولیس قبول می‌کردند و در زمین مورد نظر راه آهنی‌ها به میدان می‌رفتیم که چنین صحبت‌هایی هم به وجود نمی‌آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)