پرسپولیس نیوز : مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال می‌گوید آدمی نیستم که بخواهم واقعیت را وارونه جلوه بدهم و بگویم که نژادفلاح با من درباره حضورم در پرسپولیس صحبتی انجام نداده است.

سید جلال حسینی  درباره صحبت‌های محمود خوردبین که گفت‌وگوی او با نژادفلاح را از سوی قائم مقام پیشین باشگاه "تبلیغی" خوانده بود، اظهار کرد: راستش را بخواهید آدمی نیستم که بخواهم واقعیت را وارونه جلوه بدهم و بگویم که نژادفلاح با من برای حضور در پرسپولیس صحبتی نکرد. روزی که به باشگاه رفتم می‌خواستم درباره مشکلی که از قبل داشتم و همچنین مشکل مالیاتی‌ام با نژاد فلاح حرف بزنم که بعد از پایان این بخش از صحبت‌ها ایشان درباره برنامه‌هایش در پرسپولیس و همچنین حضورم در این تیم صحبت‌هایی مطرح کرد.

وی افزود: صحبت من با نژاد فلاح دو، سه ساعت به طول انجامید. من بازیکن پرسپولیس بودم و متاسفانه سال گذشته از سوی باشگاه مشکلاتی برای من به وجود آمد. در حالی که از پرسپولیس طلب داشتم اعلام کردند که با باشگاه تسویه کرده‌ام. به همین خاطر برای صحبت درباره این موضوع و همچنین مشکلات مالیاتی‌ام که بخشی از آن مربوط به پرسپولیس می‌شد، به دیدار نژاد فلاح رفتم و ضمن طرح این موضوع درباره پرسپولیس فصل آینده هم صحبت کردیم.

حسینی افزود: اکنون تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس تغییر کرده است. باید دید که آینده چه سرنوشتی را برای من رقم می‌زند. به هر حال سرمربی جدید پرسپولیس این حق را دارد که بازیکنان فصل آینده را خودش انتخاب کند. من هم خودم را پرسپولیسی می‌دانم اما چند پیشنهاد مطرح است که باید با بررسی جوانب درباره تیم آینده‌ام تصمیم‌گیری کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)