پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر لیاقت داشته باشم قطعا می‌توانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

سید مهدی سیدصالحی درباره برکناری محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی پرسپولیس گفت: به نظر من عملکرد آقای رویانیان خوب بوده و زحمت زیادی کشیده است. ایشان به پرسپولیس و هوادارانش کمک زیادی کرد و امسال هم تیم خوبی بسته است. امیدوارم هر چه خیر باشد اتفاق بیفتد و ایشان در پرسپولیس ماندگار شود.

وی در مورد تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: با این اتفاق ما می‌توانیم بازی‌های دوستانه بیشتری برگزار کنیم و به آمادگی بالاتری برسیم. بازیکنان ملی‌پوش به خاطر حضور در تیم ملی در تمرینات نبودند اما حالا می‌توانند به تیم اضافه شوند و با بقیه بچه بیشتر تمرین کنند.

مهاجم پرسپولیس درباره اردوی این تیم در رامسر تصریح کرد: شرایط خوبی در این اردو داریم. طبیعی است قبل از شروع مسابقات تیم‌ها در فصل بدنسازی باشند و فشار تمرینات زیاد شود. با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش امیدوارم بتوانیم تیم خوبی تشکیل دهیم و از نام و افتخار پرسپولیس و هوادارانش دفاع کنیم.

سیدصالحی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور تیم ملی در جام‌جهانی 2014 برزیل فکر می‌کند می‌تواند یکی از مسافران برزیل باشد، اظهار داشت: بازهم از کی‌روش و فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که در اردوی قبلی تیم ملی من را دعوت کردند اما به خاطر مشکلاتی که داشتم نتوانستم در خدمت تیم ملی باشم. از امروز تلاش می‌کنم برای سربلندی و افتخار تیم ملی کشورم قدم بردارم.

وی ضمن اشاره به این موضوع که از زمان حضور علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی یکی از بازیکنان ملی‌پوش بوده گفت: قسمت و سرنوشت هر کسی دست خداوند است. من هم اگر لیاقت داشته باشم قطعا می‌توانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. هدف همه ما این است که تیم ملی موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)