پرسپولیس نیوز : سیدمهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت پرسپولیس معتقد است که تیمش اردوی خوبی را در رامسر پشت سر گذاشت.

او شرایط سرخپوشان را مناسب توصیف کرده و امیدوار است که پرسپولیس امسال نتایج خوبی بگیرد. سیدصالحی که اولین گل خود را در یک بازی غیر رسمی برای پرسپولیس به ثمر رساند در مورد شرایط پرسپولیس، بحث جدایی رویانیان و دایی، فصلی که خودش پیش رو دارد و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

اردوی رامسر چطور بود؟
اردوی خوبی بود و از روزی که آمدیم صبح و بعدازظهر تمرین کردیم و بازی‌های دوستانه هم انجام دادیم تا خودمان را آماده کنیم و شروع پرقدرتی در لیگ برتر داشته باشیم.

اولین گل را هم برای پرسپولیس زدی؟
خدا خواست که این اتفاق بیفتد. من همیشه تلاش می کنم برای گلزنی و موفقیت تیم و این خواست خداست که باعث می شود من در گلزنی موفق باشم.

غیبت دایی مشکل‌ساز نبود؟
او قبل از رفتن برنامه‌هایش را به کادرفنی داده بود و طبق برنامه‌های دایی تمرین کردیم.

امسال پرسپولیس قرار است با چه سیستمی بازی کند؟
ملی‌پوشان ما در روزهای آخر اردو اضافه شدند و ما بیشتر کارهای ترکیبی و بدنی را انجام دادیم. هنوز به اندازه کافی فرصت داریم تا کارهای تاکتیکی را بیشتر مرور کنیم و تیم باید تکمیل شود. تمامی بازیکنان رفته رفته اضافه می‌شوند و هنوز معلوم نیست با چه سیستمی قرار است بازی کنیم.

حضور در پرسپولیس چه تفاوتی با بازی کردن در استقلال، سپاهان و تراکتور دارد؟
هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس یک تیم مردمی و پرطرفدارترین تیم ایران است و مطمئنا توقعات زیادی از تیم ما دارند. امیدوارم خدا کمک کند و امسال طوری نتیجه بگیریم تا هواداران خوشحال شوند.

اکثر بازیکنان لیگ برتری دنبال این هستند که در جام جهانی بعدی همراه تیم ملی حاضر شوند. مطمئنا تو هم چنین هدفی داری، درست است؟
مطمئنا بازی کردن در تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و همه ما دنبال پیشرفت هستیم. هدف من هم این است که در پرسپولیس روزهای خوبی داشته باشم و بتوانم به تیم ملی برسم.

فکر نمی‌کنی انصراف از اردو در مرحله قبلی، برای تو مشکل‌ساز شود؟
من قبلا صحبت‌هایم را انجام دادم و دلایل را گفتم. در ضمن از کادرفنی تیم ملی هم تشکر کردم. حالا تلاش می‌کنم تا دوباره کروش دعوتم کند. برای من موفقیت تیم ملی از همه چیز مهمتر است و نمی‌خواهم این بحث را شخصی کنم. اگر لیاقت داشته باشم مطمئن باشید به برزیل می‌روم.

فکر می‌کنی پرسپولیس قهرمان شود؟
تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس امسال یک هافبک پاسور و طراح ندارد. نظر خودت چیست؟
من چنین نظری ندارم و در تیم ما هافبک‌های خوبی مثل حقیقی و نوری بازی می‌کنند. مطمئنا با حضور دایی، پرسپولیس شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و امیدوارم در نهایت آبروی این تیم را حفظ کرده و به قهرمانی برسیم.در ضمن قرار است است یکی دو هافبک دیگر هم به تیم اضافه شوند.

در مورد ماندن رویانیان چه صحبتی داری؟
به نظرم رویانیان زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. او بذری پاشیده که حالا نوبت برداشت است و به نظر من کنار گذاشتن رویانیان به نفع پرسپولیس نبود.اگر او می رفت همه چیز به هم می خورد.

امسال چند گل می‌زنی؟
من عددی نیستم که بخواهم تعداد گل هایم را پیش‌بینی کنم. من فقط یک بازیکن ساده هستم و امیدوارم در پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشم.

آقای گلی برای تو مهم نیست؟
من هدفم موفقیت تیم است و اینکه بتوانم برای تیم مفید واقع شوم. اما اگر خدا بخواهد می خواهم آقای گل شوم چراکه در پرسپولیس بازیکنان بزرگی هستند که می توانند به این قضیه کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)