پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس با بیان این موضوع که در فوتبال امروز بحث رنگ‌ها مطرح نیست، گفت: تا آخرین لحظه با تعصب فراوان برای پرسپولیس به میدان می‌روم.

سید مهدی سیدصالحی در مورد حضورش در پرسپولیس  با بیان «انسان پرنده نیست اما از پرنده بالنده‌تر است»گفت: لطف خدا باعث شد به جمع شاگردان علی دایی بپیوندم. به خاطر مشکلات خانوادگی و شخصی مجبور شدم تراکتورسازی را ترک کنم و حالا خوشحالم که در خدمت هواداران پرسپولیس هستم. امیدوارم بتوانم دل آنها را شاد کنم.

وی در پاسخ به این سوال که « آیا پرسپولیس با علی‌دایی‌ می‌تواند ناکامی‌های گذشته را جبران کند»، تصریح کرد: با توجه به حضور علی دایی و بازیکنان خوبی که در پرسپولیس هستند، خدا به ما عزت می‌دهد تا بتوانیم ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

سیدصالحی با بیان اینکه فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و دیگر در آن بحث رنگ‌ها مطرح نیست تاکید کرد: در هر تیمی که حضور داشتم با دل و جان و تعصب برای آن بازی کردم، چون می‌خواهم پول حلال برای خانواده‌ام کسب کنم. مطمئن باشید تا آخرین لحظه با تعصب فراوان برای پرسپولیس به میدان می‌روم.

مهاجم پرسپولیس درباره دیدار روز سه شنبه ایران با کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 عنوان کرد: قطعا بازیکنان تیم ملی با تمام قوا مقابل کره قرار می‌گیرند. مطمئن هستم بچه‌ها سنگ تمام خواهند گذاشت و امیدوارم با دعای خیر مردم دست پر از کره به ایران برگردند.

وی درباره عدم حضورش در تیم ملی اظهار داشت: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، اما شرایطی پیش آمد که نتوانستم در خدمت تیم ملی کشورم باشم. امیدوارم در آینده اتفاقات طوری رقم بخورد که بتوانم دوباره پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)