پرسپولیس نیوز : سیدمهدی سیدصالحی می‌گوید بازیکنان پرسپولیس دست به دست هم داده‌اند که در این فصل مقابل هواداران سربلند باشند و به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس   درباره آخرین وضعیت این تیم و دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: با عنایت خداوند وضعیت خوبی داریم و بعد از دیدار با الوند هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. آماده هستیم که مقابل استقلال خوزستان به پیروزی برسیم و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم.

او ادامه داد: تا پایان فصل همه بازی‌ها برای ما سخت است. استقلال خوزستان مربی جوان و بازیکنان باتجربه‌ای دارد و ما مثل همیشه همه تلاشمان را می‌کنیم. با کمک خدا این تیم را هم می‌بریم؛ چرا که دنبال قهرمانی لیگ هستیم.

سیدصالحی درباره آمار نه چندان مناسب گلزنی پرسپولیس تا اینجای فصل گفت: خط دفاعی ما عملکرد خیلی خوبی داشته و مطمئن باشید اگر تیمی کم گل بخورد، مدعی قهرمانی است. در عملکرد خوب دفاعی هم همه بازیکنان تیم نقش دارند. اول تلاش می‌کنیم گل نخوریم و بعد گل بزنیم. ضمن اینکه در خط حمله مهاجمان جوان و باتجربه خوبی داریم که در مقاطع مختلف فصل می‌توانند به تیم کمک کنند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از عملکرد خود گفت: روزی که به پرسپولیس آمدم از خدا خواستم من را جلوی هواداران پرسپولیس رو سفید کند و بتوانم جواب اعتماد دایی را بدهم. تا الان چهار گل زده‌ام اما به فکر گلزنی خودم نیستم و موفقیت تیم برایم مهم است. نه تنها من که همه بازیکنان برای سربلندی پرسپولیس تلاش می‌کنیم. امسال واقعا تیم بی‌حاشیه‌ای داریم. همه با هم رفیق هستند و دست به دست هم داده‌ایم تا از اعتبار پرسپولیس دفاع کنیم.

او درباره رقابت نزدیک تیم‌ها در بالای جدول گفت: همه تیم‌ها قابل احترام هستند ولی باید به فکر خودمان باشیم. هر بازی برای ما یک فینال است. باید در نیم‌فصل دوم با دقت و تمرکز بیشتری بازی کنیم؛ چرا که بازی‌های خیلی مهمی در خارج از خانه داریم.

سیدصالحی در ادامه گفت‌وگویش  درباره خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: دو سال در استقلال در کنار فرهاد بازی کردم. او بازیکنی باشخصیت، باادب و بسیار حرفه‌ای بود. خیلی چیزها از او یاد گرفتم؛ چه در تمرین و چه در بازی. حتما یک مساله شخصی بود که می‌خواست در اوج خداحافظی کند. برایش در عرصه مربیگری آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به عنوان یک بازیکن محبوب بتواند به فوتبال این مملکت کمک کند.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه برخی معتقدند بعد از خداحافظی مجیدی یک بازیکن خوب دیگر از لیگ ایران رفت و باز هم این بازیکنانی مثل علی کریمی و رضا عنایتی هستند که بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارند، گفت: من در جایی نیستم که بخواهم درباره این موضوع صحبت کنم. یک بازیکن کوچکم و هیچ ادعایی ندارم اما به نظرم بازیکنان جوان و خوبی در این چند سال اخیر به فوتبال ما آماده‌اند. البته همه می‌دانیم الان بازیکنانی مثل سهراب بختیاری‌زاده و رضا عنایتی با سن بالا چه عملکردی دارند اما من مثل عنایتی نیستم و خودم را در این حد نمی‌دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)