پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیتم جدی نیست و چند روز دیگر به تمرینات گروهی اضافه می‌شوم.

سید مهدی سیدصالحی  در مورد مصدومیتش گفت: چند هفته با درد و با قرص و آمپول بازی کردم ولی اخیرا اذیت شدم به همین دلیل کادر پزشکی تصمیم گرفت چند روز فیزیوتراپی کنم و مراحل درمانی را هم پشت سر بگذارم. مصدومیتم چندان جدی نیست و بعد از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی تا چند روز دیگر به تمرینات برمی‌گردم.

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرده برای تسریع بهبودی این بازیکن، تزریقی انجام شود. برای این منظور ابتدا خون فرد گرفته شده و بعد از استخراج پلاکت‌ها، آن را با ترکیبی از دارو در محل آسیب‌دیده تزریق می‌کنند. سیدصالحی در این خصوص گفت: این هم یک نوع مرحله درمانی است تا هر چه زودتر مصدومیتم برطرف شده و در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کنم.

او در مورد تعطیلی لیگ و همچنین شانس قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: این تعطیلی برای همه تیم‌ ها بود هر چند اگر بازی ها ادامه پیدا می کرد ما سود می بردیم.ب ا این حال دو اردو در ساری و ارمنستان داریم و امیدوارم با آمادگی کامل وارد بازی ها شویم. در مورد شانس قهرمانی هم باید بگویم که همه چیز دست خدا است و مدعیان رقابت فشرده ای دارند. 3 فینال داریم و برای قهرمان شدن باید این 3 فینال را ببریم.

سیدصالحی در مورد نیمکت نشینی در آخرین بازی پرسپولیس و اینکه بحث ناراحتی او از این اتفاق مطرح شد اظهار داشت: من بازیکن حاشیه سازی نیستم و در هر تیمی که بودم با قلبم بازی کردم. در خیلی از بازی های این فصل با تشخیص دایی در ترکیب ثابت بودم و در دو سه بازی هم نیمکت نشین شدم. سرباز پرسپولیس هستم و از نیمکت نشینی هم ناراحت نشدم. نظر سرمربی همیشه برایم قابل احترام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)