پرسپولیس نیوز : سیدصالحی: عددی نیستم، فقط عنایت خدا شامل حالم شد/آمده‌ام دینم را به پرسپولیس ادا کنم .

سید مهدی سیدصالحی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: فجر سپاسی فقط برای دفاع کردن آمده بود ما از چپ و راست حمله می‌کردیم اما آنها کاملا تدافعی بازی می‌کردند، صحبت‌های دایی در بین دو نیمه و عنایت خداوند باعث شد تا به یک گل برسیم.

وی افزود: در فوتبال امروز باید از تک موقعیت استفاده کنیم، به هر حال در هر بازی از شرایطی که به وجود می‌آید باید بهره ببریم، هر دیدار شرایط خاص خود را دارد، فجر سپاسی کاملا دفاعی بازی می‌کرد، ما چندین موقعیت توسط صادقیان و نوری داشتیم که متأسفانه به گل تبدیل نشد. در گلی که به ثمر رساندم من هیچ نقشی نداشتم و عنایت پروردگار و تلاش و زحمت کادر فنی و بازیکنان بود.

مهاجم پرسپولیس افزود: من در فوتبال هیچ چیز و عددی نیستم، ضعیف‌تر و کوچکترین فوتبالیست هستم و هیچ ادعایی هم ندارم. باز هم می‌گویم که گلی که به ثمر رساندم فقط عنایت خداوند بود.

سیدصالحی در مورد صحنه‌ای که عصبانی شده بود و روی زمین افتاده بود، گفت: در صحنه‌ای آرنج بازیکن فجر سپاسی به سرم خورد و دور سرم سیاهی رفت، او به گیجگاه من ضربه زد، به داور گفتم تذکر به او بدهد که داور نه تنها خطا و تذکری به او نداد بلکه به من اخطار داد. مثل بعضی‌ها نیستم که کارشناسی کنم، شما می‌توانید صحنه را ببینید که از قصد با آرنج به گیجگاهم زد، به داور هم گفتم که او از قصد این کار را کرده حالا کمی با حالت تندتر.

وی در مورد اینکه نسبت به این موضوع که نتوانسته بود در دیدارهای اخیر تیمش گل بزند، تحت فشار بوده، تأکید کرد: تحت فشار نبودم. خودم دوست داشتم انتظار هواداران را که به ورزشگاه می‌آیند برآورده کنم. من مهاجم هستم و دوست دارم گلزنی کنم، باز هم می‌گویم هیچ چیزی نیستم و فقط عنایت خداوند بود و تلاش کادر فنی و بازیکنان.

سید صالحی در مورد اینکه پس از گل به سمت علی دایی رفت و با او صحبت کرد، تصریح کرد: من واقعا علی آقا را دوست دارم، آمدم به پرسپولیس تا دین خود را به او و هواداران ادا کنم، من زمانی که در پیکان بودم علی دایی من را به تیم ملی دعوت کرد این در حالی بود که در سپاهان آقای گل بودم و به تیم ملی دعوت نشدم. او روی سر من منت گذاشت، امسال هم آمدم تا دینم به علی دایی را ادا کنم و کوچکترین بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس باشم. من به علی دایی گفتم که عزت را خدا می‌دهد.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه صادقیان اعلام کرده سید صالحی تحت فشار بوده و با پاس‌های او توانسته به گل برسد، تأکید کرد: امسال پرسپولیس حاشیه‌ای ندارد و این یک واقعیت است، همه بازیکنان چه آنهایی که در ترکیب قرار می‌گیرند و چه آنهایی که ذخیره هستند برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند و دعا می‌کنم که تیم نتیجه بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا توقع هواداران برای او استرس به وجود نمی‌آورد، گفت: من هیچ جا هیچ ادعایی ندارم، سال گذشته هم در تبریز لطف و عنایت خدا بود که توانستم 16 گل بزنم، برخی روزنامه‌ها و رسانه‌ها انتقاد کردند که سیدصالحی گل نزده اما من همیشه به عنوان یک سرباز در خدمت تیم هستم تا نتیجه بگیرد، لیاقت داشته باشم که گل هم بزنم، تلاش خود را انجام دادم اما موقعیت آنچنانی نداشتم. در این دیدار هم از موقعیت به دست آمده استفاده کردم، باز هم می‌گویم هیچ عددی نیستم و فقط لطف خدا و زحمات بازیکنان بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)