پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید امسال جایگاه واقعی پرسپولیس را به همگان نشان می دهیم و هوادارانمان را خوشحال می کنیم.

سیدمهدی سیدصالحی درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر تمرینات خود را دنبال می کنیم و آماده دیدار با داماش می شویم. از تعطیلی لیگ هم نهایت استفاده را بردیم و باید نتیجه تمرینات را ببینیم.

وی درباره غیبت ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس و اینکه آیا این مساله به تیم ضربه نمی زند، عنوان کرد: به هر حال بازیکنانی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده اند اما ما کار خود را انجام می دهیم. دایی هم صحبت های خوبی با بازیکنان انجام داده است و مشکلی نیست. ملی پوشان نیز از امروز به تمرینات اضافه می شوند و انشاءالله مقابل داماش بهترین بازی خود را انجام می دهیم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اتفاقات به وجود آمده درباره مسائل تبانی روی شرایط تیمی پرسپولیس تاثیر نمی گذارد، تاکید کرد: ما توجهی به این مسائل حاشیه ای نداریم و تمرکزمان روی تمرینات است. قطعا این مسائل هیچ تاثیری روی روند تیمی ما نخواهد داشت.

سیدصالحی درباره دیدار با داماش گیلان اظهار کرد: داماش تیم بسیار خوبی است. این تیم مربی جوانی دارد و بازیکنانش نیز جوان و باتجربه هستند ولی تیم ما 3 فینال تا پایان نیم فصل دارد. بازی مقابل داماش، راه آهن و استقلال خوزستان برای ما 3 فینال هستند که باید به بهترین شکل ممکن این دیدارها را به پایان برسانیم. مدیریت تیم داماش نیز برعهده امیر عابدینی است که یکی از مدیران بزرگ فوتبال است اما تیم ما توجهی به مسائل حاشیه ای و اینکه عابدینی سالها در پرسپولیس بوده، ندارد و به دنبال این هستیم تا در بازی جمعه موفق عمل کنیم.

وی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی در نیم فصل گفت: ما به دنبال این موضوع نیستیم چون به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند. تلاشمان برای این است که در پایان فصل قهرمان شویم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید امسال جایگاه واقعی پرسپولیس را به همگان نشان می دهیم و هوادارانمان را خوشحال می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)