مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز گفت: اگر توافق حاصل شود به باشگاه چینی می پیوندم.

 

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط تیمی ما بسیار عالی است. تیم ما در حال حاضر در بالای جدول قرار دارد و انشاءالله در آینده به صدرجدول می رسیم.

وی ادامه داد: اگر هدف ما قهرمانی است نباید به شرایط تیم های دیگر کاری داشته باشیم. ما اگر تمام بازیهایمان را با هدف برد به میدان برویم قطعا موفق خواهیم بود.

مهاجم تراکتورسازی درباره عدم دعوتش به تیم ملی افزود: حضور در تیم ملی آرزوی هر فوتبالیستی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما وقتی 3 سال است که بهترین گلزن تیم هایم هستم و دیده نمی شوم نمی دانم باید چکار کنم. حتما لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارم! البته من امید دارم و تلاشم را بیشتر می کنم تا شاید دعوت شوم.

سیدصالحی درباره پیشنهاد باشگاه چینی افزود: این پیشنهاد کاملا جدی است و مدیربرنامه هایم در حال مذاکره است. در آینده جلسه ای را با سردار جعفری برگزار خواهند کرد و اگر توافق حاصل شود به آن تیم می روم.

وی افزود: نام تیم چینی را مدیربرنامه هایم می داند و خودم بی خبرم. من روزهای خوبی با تراکتورسازی داشتم و سخت است که بخواهم از این تیم جدا شوم اما دوست دارم بروم در کشوری دیگر تا دیده شوم. اینجا که هرچه گل می زنم دیده نمی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)