خبرگزاری پرسپولیس :  سید جلال حسینی می‌گوید پرسپولیس با حمایت تماشاگرانش می‌تواند تراکتورسازی را ببرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش برابر تراکتورسازی در هفته‌ هفدهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی آسانی با تراکتورسازی نداریم. آخرین بازی نیم فصل اول است و باید با یک برد خوب به تعطیلات برویم که امیدوارم این اتفاق با حمایت هوادارانمان بیفتد.

وی ادامه داد: برای ما بازی با ملوان تمام شد. من هم در آن بازی حضور نداشتم و دوست ندارم راجع به اتفاقات آن بازی حرف بزنم. ما روند خوبی داشته‌ایم و سعی می‌کنیم این روند را حفظ کنیم.

حسینی درباره خط حمله تراکتورسازی که یکی از بهترین‌ خط حمله‌های لیگ بوده، گفت: آنها هم خط حمله و هم خط هافبک قدرتمندی دارند. ما باید راه نفوذ آنها را ببندیم و در جداول باید دروازه‌ خودمان را بسته نگه داریم. درست است که سه بازیکن مهم و تاثیر گذارمان را در اختیار نداریم، اما بازیکنان خوب دیگری داریم که جایگزین آنها می‌شوند و مطمئن باشید بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام خواهیم داد. چند فیلم از بازی‌های تراکتورسازی دیده‌ایم و می‌دانیم که آنها چطور بازی می‌کنند.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل گفت: فاصله‌مان با صدر جدول زیاد است، اما تنها کاری که ما بازیکنان می‌توانیم بکنیم این است که بازی به بازی جلو برویم و به این اختلاف فکر نکنیم. تماشاگران هم نهایت حمایت خود را از تیم انجام دهند تا به رتبه‌ای در خور پرسپولیس برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)