پرسپولیس نیوز : سید جلال حسینی می‌گوید برای کسب تساوی به مصاف کره جنوبی نمی‌رویم، چرا که ممکن است اتفاقات دیگری در بازی رخ دهد.

مدافع تیم ملی فوتبال درباره پیروزی پر گل تیم ملی مقابل لبنان، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که با یک نتیجه خوب توانستیم وضعیتمان را در جدول بهتر کنیم. در یک هفته‌ اخیر تمرین‌های خیلی خوبی داشتیم و کاملا آماده بازی بودیم. همه می‌گفتند که باید با اختلاف بالا لبنان را ببریم و حساسیت بازی خیلی بالا رفته بود، اما با تمرکز کامل وارد میدان شدیم.

 

وی ادامه داد: از دقیقه‌ یک هجومی بازی کردیم و خوشبختانه حاصلش پیروزی پر گل بود. همچنین باید این پیروزی را به هواداران تبریک بگویم که مثل همیشه و در هر شرایطی کنار ما هستند، آنها دیروز هم بهترین حمایت را از ما انجام دادند و امیدوارم با صعود به جام جهانی دل همه مردم شاد شود.

 

حسینی درباره احتمالات صعود مستقیم ایران به جام جهانی و دیدار با کره جنوبی، به ایسنا گفت: به هیچ عنوان برای مساوی گرفتن به کره نمی‌رویم، چرا که ممکن است هزار اتفاق دیگر بیفتد. باید مثل دو بازی اخیر خیلی خوب شروع کنیم. ما از همین امروز برای این بازی به اردو می رویم و همین هماهنگی ما را بیشتر می‌کند. هر زمان که همدل بوده ایم توانسته ایم بهترین بازی ها را انجام دهیم و حتی سخت‌ترین کارها را انجام دهیم. از رسانه‌ها هم می‌خواهیم که باز هم حمایت کنند تا در گام آخر موفق باشیم.

 

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره حرکات کی‌روش در کنار زمین در بازی مقابل لبنان گفت: کی‌روش دقیقا مثل یک ایرانی تمام وقت خود را برای موفقیت تیم ملی گذاشته است. دیروز او بیشتر از همه حرص می خورد و برای خود من این موضوع خیلی جالب بود تا حالا ندیده بودم که یک مربی این گونه حرص بخورد و بازیکنانش را به جلو فرا بخواند.

 

حسینی درباره صحبت‌های عجیب سرمربی کره جنوبی هم گفت: ما فقط روی بازی تمرکز می‌کنیم و به این حرف‌ها کاری نداریم. قبل از بازی با لبنان هم مربی این تیم می‌گفت تیممان وضعیت خوبی ندارد، اما ما توجهی نکردیم. وظیفه ما تلاش است و برای تیم ملی هر چه در توان داشته باشیم می‌گذاریم.

 

وی همچنین درباره شرایط آب و هوایی شهر اولسان کره جنوبی که میزبان بازی ایران است، گفت: به خاطر شرایط آب و هوایی خاصی که این شهر دارد، زودتر به کره می‌رویم. مطمئنا می‌توانیم در این یک هفته‌ با شرایط آنجا آشنا شویم و به امید خدا با صعود به جام جهانی دل مردم را شاد می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)