پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم ملی فوتبال می‌گوید تیم ملی برای آماده سازی خود در راه حضور در جام جهانی دیگر فرصتی برای از دست دادن ندارد.

سید جلال حسینی درباره پیروزی تیم ملی مقابل تایلند، اظهار کرد: شب گذشته مقابل تایلند در دیداری که هم دوستانه و هم رسمی بود به میدان رفتیم. ‌متاسفانه اردوهایی که پیش از این لغو شده بود و بین آخرین بازی‌های ما فاصله انداخت و شب گذشته در نیمه اول ناهماهنگ بودیم. با این حال توانستیم به سه امتیاز حساس این بازی برسیم.

او ادامه داد: ما واقعا باید اردوهای بیشتری داشته باشیم تا بازیکنان در کنار یکدیگر هماهنگ شوند. به بازی‌های تدارکاتی مناسبی با تیم‌های بزرگ دنیا نیاز داریم که پیش از جام جهانی مقابل این حریفان محک بخوریم. این در حالی است که تیم‌های دیگر آسیا مثل کره جنوبی، ژاپن و استرالیا در این سه، چهار ماهی که ما یک بار هم در کنار هم بازی نکردیم، پنج – شش بازی تدارکاتی داشتند و خیلی خوب خود را محک زدند.

حسینی گفت: بعد از بازی با کره که به جام جهانی رفتیم، باید از لحظه اول آماده سازی خود را شروع می‌کردیم و تا همین الان هم زمان زیادی را از دست داده‌ایم. بعد از این دیگر واقعا فرصتی برای از دست دادن نداریم. بازی‌های تدارکاتی قوی در روزهای فیفا می‌تواند کمک بزرگی به تیم ملی کند. خیلی بد است که دو اردوی قبلی ما لغو شد. باید خیلی تلاش کنیم که در آینده بهترین برنامه‌ها را پیاده کنیم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره گل خود به تایلند هم ، گفت: خدا را شکر می‌کنم که در این بازی گل زدم. ما همیشه روی ضربات ایستگاهی جلو می رویم و خواست خدا بود که من در آن صحنه صاحب موقعیت شوم و توپ را گل کنم. با این حال موفقیت حاصل یک کار تیمی است و همه بازیکنان کار دفاع و حمله را با هم انجام می‌دهند.

حسینی درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با داماش در هفته‌ سیزدهم لیگ برتر هم گفت: ما امروز ریکاوری کردیم. سایر بازیکنان هم از آمادگی خوبی برخوردارند. باید با تیمی بازی کنیم که چغر و سخت کوش است، امیدوارم که هواداران مثل همیشه به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند. سه بازی در ورزشگاه آزادی پیش‌رو داریم که می‌تواند به ماندن ما در بالای جدول کمک کند. باید تلاش کنیم و امتیازهای همه بازی‌ها را بگیریم چه داخل خانه و چه خارج از خانه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)