پرسپولیس نیوز :سید جلال حسینی می‌گوید پرسپولیس کار سختی برابر ذوب آهن دارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخ‌پوشان درباره بازی با سایپا اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. بر خلاف اینکه بعضی‌ها می‌گفتند پرسپولیس دیگر در لیگ انگیزه ندارد، کاملا باانگیزه ظاهر شدیم و خیلی خوب بازی را شروع کردیم. نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم اما با توجه به زدن 3 گل، در نیمه دوم کمی سرد شده بودیم و بیشتر به حفظ نتیجه فکر می‌کردیم اما روی هم رفته پیروزی شیرینی به دست آوردیم و توانستیم با روحیه آماده دیدار مقابل ذوب آهن شویم.

 

حسینی درباره دیدار بعدی پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: بازی سختی در پیش داریم. من چند سال در اصفهان بازی کردم و می‌دانم که این شهر ارتفاع زیادی دارد و بازی کردن در شرایط آب و هوایی این شهر سخت است. ذوب آهن تیمی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند اما تا اینجا بدشانس بوده است. آنها از کادر فنی و بازیکنان قدرتمندی بهره می‌برند. خط حمله ذوب آهن بسیار خطرناک است اما ما هم مدافعان بسیار خوبی داریم و کاملا آماده هستیم.

 

بازی با ذوب آهن خیلی حساس است. با تفکرات کادر فنی و مربیان سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم. به هیچ وجه به صحبت‌هایی که می‌خواهند بیش از حد این بازی را حساس جلوه می‌دهند توجه نمی‌کنیم.

 

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فشاری که برای قهرمانی در جام حذفی وجود دارد پرسپولیس را در بازی بعد اذیت نمی‌کند گفت: این گونه نیست که ما همه انگیزه خودمان را برای جام حذفی گذاشته باشیم و بخواهیم بیش از حد به خودمان فشار بیاوریم. قطعا مربیان به این موضوع واقف هستند و برای بازی هوشمندانه بازیکنان را راهنمایی می‌کنند.

 

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه در بازی مقابل سایپا، خان‌زاده در کنار وی به میدان رفته بود خاطرنشان کرد: خان‌زاده بازیکن جوانی است که در تیم فوتبال راه آهن بازی‌های خوبی را انجام داده بود. مهم نیست کدام بازیکن به میدان می‌رود. تنها پیروزی پرسپولیس اهمیت دارد. در لیگ برتر انگیزه بسیار بالایی داریم اما می‌خواهیم پله پله جلو برویم. هدف بعدی ما بازی مقابل ذوب آهن است که می‌خواهیم در آن به پیروزی برسیم. بعد از انجام این مسابقه به دیدارهای بعدی‌مان فکر می‌کنیم.

 

وی درباره شانس پرسپولیس برای کسب سهمیه در لیگ هم گفت: من قبلا هم گفته‌ام که بازی به بازی پیش می‌رویم و فعلا فقط به بازی با ذوب آهن فکر می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)