پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:ماهینی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران است و مطمئن باشید دوباره فیکس تیم ملی خواهد شد.

سید مهدی سید صالحی درباره اینکه پس از گذشت 5 هفته از بازی با تراکتورسازی موفق به گلزنی برای سرخپوشان نشده است عنوان کرد:پرسپولیس در کارهای دفاعی شرایط بسیار خوبی دارد اما باید در فاز تهاجمی هم رفته رفته بهتر شویم.نواقصی وجود دارد که امیدوارم سریعتر برطرف شود.شخصا تلاش می کنم  برای پرسپولیس گل بزنم.

وی درباره شرایط روحی علی دایی پس از شکست مقابل نفت تهران گفت:همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا دایی را روسفید کنیم.او به ما اطمینان کرد و باید جواب اعتمادش را بدهیم.دایی با بازیکنان رفیق است و نباید او را از این اخلاقش پشیمان کنیم.من برای دایی سرم را می دهم.

مهاجم پرسپولیس درباره انتقادات تندی که بهروز رهبری فرد علیه کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بیان کرده است اظهار داشت:پرسپولیس بازیکنانی در حد لیگ یک جذب نکرده است.امثال:غریبی،عالیشاه و صادقیان در عین جوانی باتجربه های تیم های سابق خود بودند.آیا آنها از تیم های دیگر پیشنهاد نداشتند؟

وی ادامه داد:نه تنها برای رهبری فرد بلکه برای همه پیشکسوتان احترام قائل هستم اما او حتما بازی ها را خیلی خوب کارشناسی کرده که به این نتیجه رسیده است!علاوه بر این علی دایی را نه تنها فوتبال ایران بلکه همه دنیا می شناسند.دایی آدم سالمی است.زمان بازی هم برای کشورش جان می داد.او در زمره مربیان فوتبال ما هم محسوب می شود.

مهاجم پرسپولیس درباره احتمال برگزاری دربی در موعد مقرر بازی های هفته هشتم با توجه به لغو اردوی تیم ملی گفت:هیچکدام از ما در حال حاضر به استقلال و دربی فکر نمی کنیم.باید فولاد را شکست بدهیم تا باخت مقابل نفت را جبران کنیم.

وی درباره بازی مقابل فولاد افزود:بازی سختی در پیش است.باید با تمرکز بیشتری در این مسابقه به میدان برویم.فولاد صدرنشین است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد اما با همه احترامی که برای حریف قائل هستم ما پرسپولیس هستیم و باید از ما بترسند.

مهاجم پرسپولیس درباره انتقاداتی که به عملکرد حسین ماهینی درباره بازی با نفت می شود گفت:اگر یک تیم گل می خورد همه مقصر هستند.ماهینی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران است و مطمئن باشید دوباره فیکس تیم ملی خواهد شد.

سیدصالحی درباره اینکه گفته می شود بازیکنان پرسپولیس به دلیل شکست مقابل نفت تهران ممنوع المصاحبه شده اند اظهار داشت:ما ممنوع المصاحبه نیستیم و هیچ مسولی در پرسپولیس با ما در این باره صحبت نکرده است.هر تیمی،یک روز شکست می خورد.خدا را شکر پرسپولیس حاشیه ای ندارد و از بازی با فولاد همه چیز درست می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)