بازی با سپاهان یک بازی 6امتیازی است و ما همگی می خواهیم سربلند از اصفهان بیرون بیاییم.

سایت گل؛ مهاجم گلزن پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان حرفهای جالبی  زد.
سید صالحی در همین رابطه گفت:سپاهان تیم خیلی خوب و با کیفیتی است اما باید توجه داشته باشید که ما پرسپولیس هستیم تیمی با هوادارن بی شمار و مربی خوب و بزرگی مثل علی دایی همچنین ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که همه اینها به ما کمک می کند تا بتوانیم در مقابل سپاهان یک حریف قدرتمند باشیم.

ما در خانه انها بازی می کنیم و این کار ما را سخت می کند اما تلاش می کنیم که به موفقیت برسیم.سید صالحی در ادامه افزود:من سالها در سپاهان بازی کرده ام و در این تیم خاطرات خوب آسیایی دارم اما در بازی فردا من بازیکن پرسپولیس هستم و با احترامی که برای سپاهانی ها قائلم اما باید بگویم اگر خدا عزت بدهد آنها را شکست می دهیم و من هم به عنوان بازیکن سعی می کنم به انها گلزنی کنم.

سید صالحی در مورد مصاحبه های زیادی که از او در مطبوعات می بینیم گفت: به من لطف دارند اما باید بگویم اکثر این مصاحبه ها خیالی است و متاسفانه چاپ می کنند.

من در اکثر مواقع بیشتر به فکر تمرین و تلاش برای تیمم هستم چرا که من فقط به موفقیت تیمم وجواب دادن به اعتماد علی آقا هستم نه چیز دیگر اما بعضی وقتها حرفهایی که نزده ام از من نقل قول می کنند و در بعضی جاها چاپ می شود که این درست و حرفه ای نیست.

سید صالحی در پایان گفت:بازی با سپاهان یک بازی 6امتیازی است و ما همگی می خواهیم سربلند از اصفهان بیرون بیاییم.امیدوارم خدا کمک کند و به ما عزت دهد تا بتوانیم با شکست آنها هوادارن خودمان را شاد کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)