پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید تیم پرسپولیس گفت: کوچکترین فوتبالیست این مملکت هم هستم و نمی خواهم به حاشیه بروم.

مهدی سید صالحی درباره و اینکه آیا فکر می کرد در حالیکه تجربه دو سال حضور در استقلال را داشت روزی در پرسپولیس بازی کند اظهار داشت:این تقدیر من بود.البته دو سال از حضور من در استقلال می گذرد.همیشه یک موضوعی در ذهنم وجود داشته است که انسان پرنده نیست ولی از پرنده بالنده تر است.قسمت این بود که در این فصل من پرسپولیسی شوم و به امید خدا بتوانم برای این تیم موثر باشم.

وی درباره تشویق هواداران پرسپولیس در نخستین روز حضورش در تمرینات سرخپوشان و خواسته آنها مبنی بر زدن گل به استقلال در دربی گفت:هواداران پرسپولیس من را شرمنده محبت هایشان کردند.خاک پای آنها هستم.امیدوارم بتوانم لطفشان را جبران کنم و جلوی رویانیان و دایی رو سفید شوم.درباره دربی هم الان حرفی ندارم و هر چه خدا بخواهد همان می شود.

مهاجم سابق تراکتورسازی درباره ابراز ناراحتی هواداران این تیم درباره جدایش توضیح داد:من قبل از اینکه به سفر خارج از کشور بروم با مدیرعامل تراکتورسازی صحبت کردم و گفتم به خاطر مشکلاتی که دارم باید در تهران باشم.مشکلات من آن قدر بود که ناگزیر شدم به ناچار و موقتا از تیم ملی خداحافظی کنم.خدا می داند هرگز راضی نبوده و نیستم که هواداران تراکتورسازی از من ناراحت شوند.من در آن یک سال از جان و دل برای تراکتورسازی مایه گذاشتم و قبل از اینکه از این تیم جدا شوم از زینی زاده و برخی هواداران تراکتورسازی رخصت گرفتم.

وی درباره چقدر امیدوار است در پرسپولیس آقای گلی را تجربه کند گفت:یکی از مهم ترین هدفهایم این است که در پرسپولیس آقای گل شوم.امیدوارم اول بتوانم برای تیم مهره موثری باشم و بعد اگر قسمت بود بتوانم آقای گل شوم.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه برخی پیوستن علی کریمی از پرسپولیس به تراکتورسازی را پاسخ باشگاه تبریزی به  با انتقال او از تراکتورسازی به پرسپولیس می دانند اظهار داشت:من در این فوتبال هیچ ادعایی ندارم و خودم را هرگز با کسی مقایسه نمی کنم.کوچکترین فوتبالیست این مملکت هم هستم و نمی خواهم به حاشیه بروم.

سیدصالحی درباره پیشنهاد باشگاه استقلال به خود گفت:معاون ورزشی استقلال وقتی با من تماس گرفت که با پرسپولیس قرارداد بسته بودم.آن زمان من قول و قرارهایم را با دایی گذاشته بودم و از تصمیمی که گرفتم راضی هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)