پرسپولیس نیوز : مدیر­کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان خواستار خودداری از هرگونه پیش داوری در خصوص وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، سیروس احمدی فرآیند نظارت و ارزیابی را به عنوان بخشی از ماموریت وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و افزود: در این وزارتخانه به منظور هدایت و راهبرد سیاست‌های تبیین شده فرآیند نظارت بسیار مورد توجه قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: به این ترتیب کلیه واحدهای تابعه از قبیل ادارات کل ستادی و اجرایی، فدراسیون‌های ورزشی و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان در جهت رعایت الزامات قانونی با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح بهره‌وری ارزیابی شده‌اند و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال هم که تحت مالکیت وزارت ورزش و جوانان هستند از این مقوله مستثنی نیستند.

سیروس احمدی با اشاره به اینکه بحث نظارت و ارزیابی در سال‌های گذشته نیز انجام شده است، افزود: حضور کارشناسان حوزه بازرسی یکی از وظایف ذاتی و قانونی این دفتر است، بنابراین با توجه به راهبرد اخیر وزارت ورزش و جوانان در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قطعا فرآیندهای اداری، مالی، حقوقی و … که باید در چارچوب مبانی حقوقی انجام گیرد، ارزیابی خواهد شد.

وی به محبوبیت این دو باشگاه اشاره کرد و با مهم خواندن التزام عملی این دفتر در رعایت حقوق شهروندی و مسئولیت اجتماعی محوله مبنی بر شفاف‌سازی و تعیین تکلیف وضعیت دو باشگاه انجام آن را از ضروریات دانست و در ادامه خواستار خودداری از هرگونه پیش داوری شد.

احمدی در پایان گفت: با توجه به تکلیف قانونی و شرعی که بر عهده ماگذاشته شده است، گزارش‌های مربوطه به مقام عالی وزارت و نماینده تام‌الاختیار وی ارائه خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)