کارلوس کی‌روش قصد دارد تیمش را در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل در یکی از شهرهای سائوپائولو یا گویانیا اسکان بدهد.

 کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان که برای دومین بار جهت ارزیابی محل برگزاری کمپ تیم ملی فوتبال ایران به برزیل سفر کرده بود پس از بازگشت به ایران، عصر روز گذشته (جمعه) دهم آبان‌ماه طی جلسه‌ای با مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، نتیجه بررسی‌های خود را ارائه کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر می‌توانیم اعلام کنیم که پس از اتمام بررسی‌ها و مشاهداتم که در برزیل انجام شد، براساس سیستم و قوانین فیفا برای جام جهانی 2014 برزیل و بررسی‌های انجام شده از طرف فدراسیون فوتبال ایران، انتخاب و اولویت اول ما هتل SP26 – Ceaser Park و محل کمپ تمرینات Joaquin Grava – CS Coriuthians است. همچنین اولویت دوم ما هتل GO3 – Mercure Goiania و محل برگزاری کمپ تمرینات Estadio Halle Pinheiro خواهد بود.

در زیر با هتل و محل کمپ اولویت اول تیم ملی آشنا شوید:

کمپ تمرینی Joaquin Grava – CS Coriuthians

کمپ تمرینی Joaquim Grava که توسط باشگاه کورینتیانس برزیل واقع در پارک محیط زیست Tietê شهر سائوپائولو ساخته شده در 17 سپتامبر 2010 به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی برای تیم‌های حرفه‌ای افتتاح شد. نام این مجموعه از نام دکتر یواکیم گراوا که بانی اصلی تاسیس این مکان بوده، گرفته شده است. همچنین این مجموعه 3 زمین تمرین اصلی و یک زمین کوچک برای گرم کردم و تمرین دروازه‌بانان دارد.

ساختمان هتل این کمپ دارای 23 اتاق، سالن ملاقات ورزشکاران، رستوران و آشپزخانه با 60 صندلی، سالن فیزیوتراپی و اتاق ماساژ، اتاق مدیر، اتاق اداری، رختکن، اتاق بازی، کافی‌نت و اتاق مطالعه است.

ساختمانی هم در این مجموعه وجود دارد که شامل بخش‌هایی نظیر اتاق تکنولوژی و آمار، اتاق تدارکات، اتاق کنترل دوربین‌ها، اتاق سیستم‌های تلفن همراه، اتاق تلویزیون کورینتیانس و در نهایت اتاق کمیته فنی است.

آزمایشگاه این مجوعه هم مجهز به نرم‌افزار بیومکانیک پیشگیری از آسیب‌دیدگی و تجزیه و‌ تحلیل دقیق ورزشکاران است. در کنار آن امکاناتی نظیر استخر آب گرم، اتاق‌های رختکن، یک بیلبورد الکترونیکی و یک اتاق کنفرانس خبری به گنجایش 100 خبرنگار به چشم می‌خورد. در قسمتی از این ورزشگاه حتی مکانی برای عبادت و نماز خواندن بازیکنان لحاظ شده است.

در این مجموعه ورزشی همچنین یک زمین بسکتبال (تایید شده توسط FIBA) و والیبال (تایید شده توسط FIVB) برای بازی‌های رسمی، باربکیو، یک زمین چمن مصنوعی، استخر روباز، زمین تنیس و زمین بازی برای کودکان ورزشکاران تعبیه شده است.

Caesar Park Sao Paulo Faria Lima
هتلی که به عنوان گزینه اول اقامت تیم ملی کشورمان معرفی شده زیرمجموعه‌ای از مجموعه هتل‌های بین‌المللی و اقامتگاه‌های تفریحی پولمن از گروه آکور به شمار می‌رود. هتل‌های زنجیره‌ای این گروه که همگی 4 یا 5 ستاره هستند در پر جنب‌و‌جوش‌ترین شهرهای جهان واقع شده‌اند. این هتل 18 طبقه‌ای در  ایالت سائوپائولو برزیل واقع شده است که 131 اتاق دارد. این هتل در شهر قرار گرفته و نکته خیلی جالب اینکه تا مرکز خرید تنها یک کیلومتر فاصله دارد.

هتل Caesar Park Sao Paulo Faria Lima در منطقه Itaim Bibi که بخشی از منطقه Pinheiros شهر سائوپائولو به شمار می‌رود، واقع شده است. این هتل نزدیک به فرودگاه است و در نزدیکی آن مرکز خرید Shopping Vila Olimpia، تالار شهر و تالار طلایی WTC واقع شده است. همچنین مرکز اخترشناسی و پارک Ibirapuera که اصلی‌ترین پارک شهر سائوپائولو به شمار می‌رود در نزدیکی این هتل است.

در این هتل به غیر از سرو غذا گزینه‌های دیگری همچون کافی‌شاپ و کافه هم وجود دارد. در اماکن عمومی این هتل دسترسی به اینترنت بی‌سیم امکان‌پذیر است (البته هزینه اینترنت محاسبه می‌شود) و در کنار آن مکانی به عنوان ایستگاه کامپیوتر تعبیه شده است تا میهمانانی که لپ‌تاپ همراه‌شان نیست از این دستگاه‌ها استفاده کنند. این هتل 5 ستاره همچنین دارای امکاناتی از جمله یک مرکز ملاقات اداری، اتاق جلسه کوچک و تجهیزات سمعی و بصری است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کارکنان مسلط به چند زبان، امکان شستشوی لباس، سالن بدنسازی، استخر شنای رو باز، استخر شنای سرپوشیده، در دسترس بودن روزنامه‌ها در لابی هتل و پارکینگ میهمان (البته هزینه آن محاسبه می‌شود) اشاره کرد.

اتاق‌های هتل طوری طراحی شده که به شهر کاملاً دید دارند. تمامی اتاق‌های این هتل به تهویه مطبوع مجهز هستند. اگر میهمانان نیاز به اینترنت بی‌سیم پرسرعت داشته باشند می‌توانند درخواست خود را به مسئولان هتل بدهند ولی هزینه آن محاسبه خواهد شد. از طریق تلویزیون‌های این هتل می‌توان شبکه‌های کابلی را تماشا کرد. تمامی اتاق‌ها مجهز به تلفن هستند. حمام و سرویس بهداشتی این هتل دارای وان حمام و دوش جداگانه است که شامل دوش دستی و دوش بارشی است. حمام و سرویس بهداشتی همچنین شامل آینه آرایش/ اصلاح و مو خشک کن است. از امکانات رفاهی دیگر این هتل می‌توان به پنجره‌های بازشو و رادیو ساعت اشاره کرد. علاوه بر این در صورت نیاز می‌توان اتو و تخته اتو، حوله اضافی یا ملافه و تماس بیدارباش درخواست کرد. ارائه این خدمات شبانه‌روزی است.

در زیر با هتل و محل کمپ اولویت دوم تیم ملی آشنا می‌شوید:

مجموعه Estadio Halle Pinheiro

این مجموعه با نام کامل Estádio de Hailé Pinheiro aka Estádio da Serrinha مجموعه‌ای چندمنظوره است که در شهر گویانیا ایالت گویاس برزیل واقع شده است. البته از این ورزشگاه که متعلق به باشگاه ورزشی گویاس است بیشتر در زمینه برگزاری مسابقات فوتبال استفاده می‌شود. این مجموعه ورزشی که 10 هزار نفر ظرفیت دارد در سال 1995 افتتاح شد و در سال 04-2003 بهسازی شد. تیم ملی فوتبال برزیل نیز چند ماه پیش در این کمپ اردو زده بود و فیلیپه اسکولاری شاگردانش را در این زمین تمرین داد.
 

Mercure Goiania Hotel
هتل Mercure Goiania برزیل در منطقه‌ای معتبر در شهر گویانیا، بزرگ‌ترین شهر ایالت گویاس واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 15 دقیقه است. نزدیک به هتل پارکی به نام Bosque dos Buritis قرار دارد که می‌توان با قدم زدن در آن از طبیعت زیبایش نیز بهره برد. در ضمن یکی از مراکز خرید اصلی شهر نیز نزدیک به همین هتل است.

این هتل که از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای مرکور به شمار می‌رود، دارای 177 اتاق و سوئیت است. همگی اتاق‌ها از استاندارد بالای آسایش و راحتی برخوردار هستند و در یکی از بهترین مناطق شهر گویانیا قرار دارد. در رستوران هتل Mercure Goiania هم غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. این هتل سرویس‌دهی 24 ساعته اتاق، آب گرم، کافه تریا و غرفه اغذیه فروشی را به صورت 24 ساعت شبانه‌روز ارائه می‌دهد. هتل فوق نزدیک به موزه هنر گویانیا، تئاتر ریو ورملو و میدان Almirante Tamandare واقع شده است. همچنین در نزدیکی آن بنای یادبودی از صلح جهانی و مرکز کنوانسیون گویانیا قرار دارد.

این هتل امکاناتی نظیر باشگاه، استخر و سونا دارد و دسترسی به اینترنت بی‌سیم در اماکن عمومی تعریف شده و مکانی هم برای دسترسی به کامپیوتر و اینترنت در آن لحاظ شده است. محل ملاقات و انجام کارهای اداری و تجاری در این هتل 3.5 ستاره شامل یک مرکز ملاقات، خدمات منشی‌گری و تجهیزات سمعی و بصری است. از امکانات دیگر هتل Mercure Goiania می‌توان به ارائه خدمات 24 ساعته اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی لباس اشاره کرد.

اتاق‌های هتل هم به اینترنت بی‌سیم پرسرعت، تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، میز و تلفن با پست صوتی، حمام و سرویس بهداشتی به همراه آرایش/ اصلاح آینه، خشک‌کن مو، و لوازم آرایش مجهز شده است. افرادی که در این هتل اقامت داشته‌اند در مجموع این مکان را خیلی خوب توصیف کرده‌اند. از امکانات جانبی دیگر هم می‌توان به سالن بدنسازی، سونا،اتاق ماساژ و 2 سالن رستوران اشاره کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)