مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز رو در روی تیمی قرار می گیرد که سرمربی آن مایلی کهن بازیکن و کاپیتان سابق سرخپوشان بوده است.


محمد مایلی کهن کاپیتان اسبق پرسپولیس در دهه 60 و سرمربی کنونی تیم سایپا برای سیزدهمین بار در دوران مربیگری اش مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. این مربی در سالهای گذشته با تیمهای شهرداری تبریز، سایپا و فولاد مقابل پرسپولیس صف آرایی کرده است و در 12 بازی موفق به کسب یک برد، 7 تساوی و 4 شکست شده است.

 

اولین برد مایلی کهن در فروردین ماه سال جاری بدست آمد که سایپا 2- صفر پرسپولیس را در آزادی شکست داد.

 

باخت 4-2 با سایپا در فصل 80 ، 2- صفر در فصل 88 و 2-1 در همین فصل و 4-1 با شهرداری تبریز در فصل 77، چهار شکست مایلی کهن به عنوان مربی مقابل پرسپولیس بوده است. مایلی کهن در مقطعی مربیگری پیکان را نیز بر عهده داشت که البته فرصت حضور مقابل پرسپولیس را نیافت.

 

علی دایی برای سومین بار در دوران مربیگری اش در پرسپولیس بازی با سایپا را تجربه می کند. دایی در دو بازی قبلی مقابل سایپا یک برد و یک باخت بدست آورده است و جدال امروز پرسپولیس و سایپا، سومین رویارویی علی دایی و محمد مایلی کهن است.

 

اولین جدال این دو مربی پرسپولیسی در دور برگشت فصل گذشته با پیروزی 2- صفر تیم مایلی کهن همراه بود. اما در این فصل نیز دایی موفق به شکست تیم مایلی کهن با نتیجه 2-1 شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)