مرجع خبری پرسپولیس : با این محاسبات اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در بازی با سپاهان میثاق معمارزاده در چهارچوب دروازه پرسپولیس خواهد بود.

 

بعد از اینکه علیرضا حقیقی در چند بازی پیاپی روی گل های دریافتی تیمش مقصر شناخته شد، حمید استیلی در نظر دارد یک بار دیگر به میثاق معمارزاده در بازی با سپاهان اعتماد کند.

 

حمید استیلی از ابتدای فصل خیلی سعی کرد طوری از گلرهای تیمش استفاده کند که آن ها ضمن داشتن رقابت سالم ، بهترین عملکرد را در چهارچوب دروازه داشته باشند اما به نظر می رسد استیلی هنوز دروازه بان اول تیمش را نشناخته است.

 

در چهار هفته ابتدایی لیگ علیرضا حقیقی گلر اول پرسپولیس بود اما نتوانست جواب اعتماد استیلی را بدهد. از هفته پنجم تا هفتم معمارزاده در چهارچوب دروازه قرار گرفت و او هم نتوانست دروازه بان مطمئنی برای تیمش باشد.

 

دوباره نوبت به حقیقی رسید تا در چهار بازی اخیر از دروازه پرسپولیس حراست کند اما در حداقل فرصت های گلزنی حریف نتوانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد. کار به جایی رسید که انتقادات محمد رویانیان از عملکرد گلرهای پرسپولیس به پایان همکاری سعید عزیزیان با سرخ ها منجر شد.

 

با این تفاسیر اگر معمارزاده در بازی با سپاهان در ترکیب پرسپولیس باشد هر چهار بازی شاهد حضور یک دروازه بان در خط دروازه بودیم. سیستم چرخشی که البته هر چهار هفته اعمال می شود!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)