پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در هیچ کجای دنیا قرار دادن یک بازی دوستانه در تقویم لیگ برتر و در کوران مسابقات اصلاً منصفانه نیست و بلکه خنده‌دار است.

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: تیم هوادار در ۲ فصلی که در لیگ برتر حضور دارد نشان داده تیم باانگیزه و جوانی است که به راحتی مقابل تیم‌های بزرگ شکست نمی‌خورد؛ هوادار تیم چغر و بد بدنی است. ساکت الهامی هم به فوتبال فیزیکی و درگیرانه‌ اعتقاد دارد. هوادار در دیدار با پرسپولیس هم بازی فیزیکی را برد و حداکثر امتیاز را گرفت.

وی افزود: این تیم با آنالیز و شناخت کافی از نقاط ضعف پرسپولیس، تاکتیک بسیار خوبی را برای گرفتن ۳ امتیاز بازی داشت. هوادار در مجموع نبض بازی را در دست داشت و پرسپولیس را اذیت کرد. در ارسال از جناحین، ضدحملات و مالکیت توپ و زمین بهتر از پرسپولیس بود و نهایتاً در آخرین دقایق بازی گل پیروزی‌اش را به ثمر رساند.

*پرسپولیس از نظر روحی و روانی در شرایط بدی قرار دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بعد از باخت پرسپولیس در دیدار با فولاد، کادر فنی و بازیکنان ترس زیادی از باخت داشتند و در چند دیدار اخیر این ترس روی عملکردشان اثرات منفی داشت به طوری که پرسپولیس مقابل هوادار آن تیم همیشگی نبود. از سوی دیگر احساس خطر به خاطر صعود سپاهان به صدر جدول لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس را از نظر روحی و روانی در شرایط بدی قرار داد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اصفهان عنوان کرد: در چند روز فرصتی که تا بازی در جام حذفی وجود دارد یحیی گل‌محمدی باید بازیکنانش را از نظر روحی و روانی آماده دیدار با سپاهان کند. به طور حتم این دیدار در ورزشگاه خانگی سپاهان برای پرسپولیس سخت خواهد بود و اگر گل‌محمدی می‌خواهد تیمش دچار بحران و افت نشود باید هر طور شده برنده این بازی حیاتی و مهم شود. به طور حتم هر تیمی که در دیدار جام حذفی به برتری برسد شانس زیادی برای قهرمانی هر در جام حذفی و لیگ برتر دارد.

*برنامه‌ریزی سازمان لیگ عادلانه و منصفانه نیست

شافعی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای دیدار دوستانه سپاهان و زنیت روسیه عادلانه است، خاطرنشان کرد: در هیچ کجای دنیا قرار دادن یک بازی دوستانه در تقویم لیگ برتر و در کوران مسابقات اصلاً منصفانه نیست و بلکه خنده‌دار است. اگر قرار باشد برنامه‌ریزی هم برای یک تیم صورت گیرد باید تمام تیم‌ها مدنظر قرار گرفته شوند تا جای هیچ شک و شبهه‌ای به وجود نیاید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حتی به غیر از برنامه‌ریزی غیرحرفه‌ای و اشتباه برای بازی دوستانه سپاهان و زنیت، در چند هفته دیده شد که بعد از برگزاری دیدار پرسپولیس در لیگ برتر، سپاهان به مصاف حریفان می‌رود. یک سری از معادلات و برنامه‌ها در جدول لیگ برتر با هم جور نیست و به خاطر همین موضوع شک و شبهه در برنامه‌ریزی ناعادلانه لیگ برتر به سر زبان‌ها افتاده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)