کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار های پرسپولیس و گل گهر همیشه سخت و حساس بوده است، گفت: با حضور مربی یونانی، سبک بازی گل گهر عوض شده و اصلا نمی توان نحوه بازی این تیم را پیش بینی کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در اولین بازی خود در سال ۱۴۰۳ باید روز یکشنبه ۱۹ فروردین در سیرجان رو در روی تیم گل گهر قرار گیرد. پرسپولیس با ۴۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است و پیروزی در بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم برای کسب مجدد عنوان قهرمانی برای این تیم حیاتی است و سرخ‌ها نیم نگاهی هم به لغزش رقیب همیشگی خود استقلال تهران دارند تا جای این تیم را در صدر جدول بگیرند.

محمود شافعی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با مهر در رابطه با دیدارهای باقی مانده پرسپولیس تا پایان فصل اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی دارد و بازیکنان اصلاً نباید این موضوع را دست کم بگیرند؛ در دیدار رفت هم ما شاهد این موضوع بودیم و با اینکه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان بود اما به سختی توانست گل گهر را شکست دهد. گل گهر در این فصل و پس از اینکه «مارینوس اوزونیدیس» به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد سبک و نحوه بازی گل گهر تغییر و اصلاً نمی‌توان بازی این تیم را پیش بینی کرد.

او ادامه داد: در دیدارهایی که انتظار آن را نداریم گل گهر به راحتی حریفان خود را شکست می‌دهد اما در بازی‌های به نسبت ساده‌تر این موضوع رخ نمی‌دهد و شاهد باخت‌های عجیب و غریب از این تیم بوده‌ایم. پرسپولیس برای اینکه خود را به صدر جدول تحمیل کند باید ۱۰۰ درصد دیدارهای خانگی خود را پیروز شود. پرسپولیس در ۹ هفته باقی مانده حدود ۴ بازی خانگی دارد که اگر از آنها امتیازات کامل را کسب کند شک نکنید که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم‌هایی مانند استقلال تهران، سپاهان و تراکتور از حریفان دیگر پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی هستند و مطمئن باشید که همه آنها امتیاز از دست خواهند داد و اگر شرایط خوب پیش رود پرسپولیس می‌تواند خیلی زود صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و راه قهرمانی خود را هموار کند.

شافعی تصریح کرد: خیلی از بازیکنان اصلی و سرمربی فعلی تیم تا پایان فصل قرارداد دارند و پس از آن آزاد خواهند شد. در شرایط کنونی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند زیاد نمی‌توان برای مدیران این دو باشگاه بابت عدم تمدید قرارداد با بازیکنان خرده گرفت زیرا شاید تمدیدی از سوی این افراد صورت بگیرد اما با آمدن مالک جدید او قراردادها را قبول نداشته باشد و در این صورت هم بازیکن و هم باشگاه با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

او خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط طوری پیش رود که هر چه سریع‌تر پرسپولیس به سر و سامان برسد و بتواند جواز حرفه‌ای خود را از AFC کسب کند. خصوصی سازی در صورتی که به یک شرکت یا بانک خوب واگذار شود بسیار می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. هر چه مالک باشگاه زودتر مشخص شود شما مطمئن باشید که بازیکنان و افرادی که قراردادهایشان به پایان رسیده خودشان برای تمدید قرارداد پیش قدم خواهند شد. قهرمانی و سربلندی پرسپولیس آرزوی تمام ما پیشکسوتان و دوستداران این باشگاه است و امیدوارم همیشه شاهد خوشحالی هواداران باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)