سرپرست تیم سایپا گفت: علیرغم حضور چندین ساله در باشگاه استقلال هیچ گاه برای پرسپولیس کری نخوانده ام و هواداران بامعرفت و متعصب این تیم را دوست دارم.

اصغر حاجیلو ، درباره بازی فردای سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم حائز اهمیت است. نمی خواهم کلیشه ای صحبت کنم و بگویم این بازی هم مثل بقیه مسابقات سه امتیاز دارد. اصلا این طور نیست. بازی با پرسپولیس از همان دیدارهای شش امتیازی است که باید به پیروزی برسیم. برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش برای کسب رتبه های بالا و سهمیه آسیا می جنگند و بدون شک بازی فردا برای هر دو تیم مشکل خواهد بود.

وی در ادامه افزود: فاصله تیم ها بسیار نزدیک شده است. شخصا می گویم شانس آوردیم که فردا مهدی طارمی محروم است و بازی نمی کند. چون نمی توان از خط حمله ویران کننده پرسپولیس غافل شد. آنها هر تیمی را زمین گیر می کنند. البته ما هم برای آنها برنامه های خاصی داریم. پرسپولیس آن تیمی که در نیم فصل اول مسخره می شد نیست. آنها با برانکو شخصیت بسیار بالایی پیدا کردند. می دانیم که دیگر این تیم آن تیم بازی رفت نیست. لازم به ذکر است اکثر بازیکنان ما سابقه حضور در تیم های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال را دارند و از این جهت مشکل خاصی نداریم.

بازیکن و مدیر سابق تیم استقلال درباره حساسیت ویژه این مسابقه برای او خاطرنشان کرد: اهل رسانه و مردم می دانند که من علی رغم حضور چندین ساله در استقلال برای تیم رقیب هیچ گاه کری نخواندم چون هواداران و بازیکنان پرسپولیس را دوست دارم. آنها تماشاگران بامعرفتی دارند که مشتاقانه تیم خود را در سخت ترین شرایط حمایت می کنند. تنها خواسته من از بازی فردا این است که سایپا به عنوان برنده از زمین خارج شود و در نهایت مجید جلالی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم کسب کند.

وی درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس از باشگاه سایپا به خاطر کشمکش هایی که بر سر محل برگزاری مسابقه به وجود آمد و همچنین صحبت اخیر مدیرعامل سایپا در گفت و گو با کاپ، مبنی بر اینکه فقط 10 درصد از ورزشگاه به پرسپولیس اختصاص پیدا خواهد کرد؛ اذعان داشت: اتفاقا لازم است به شما بگویم بنده و مجید جلالی خیلی دوست داشتیم که این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود. بعد از اینکه شورای تامین اجازه نداد بازی در دستگردی برگزار شود اصلا نمی خواستیم در زمین سفت و نامساعد تختی بازی کنیم و تمایل داشتیم در زمین هموار آزادی به میدان برویم تا هیچ بهانه ای باقی نماند. به هر حال هرچه بوده سوءتفاهم بوده است و انشاالله که هواداران پرسپولیس از ما مکدر نباشند.

سرپرست تیم سایپا درباره میزان آمادگی آندو تیموریان تصریح کرد: آندو تیموریان در این روزها به همان آندو تیموریان روزهای جوانی تبدیل شده است. او با تعصب و انرژی بالایی که دارد به بازیکنان تیم ما انگیزه داده است و به شخصه از اینکه آندرانیک در سایپا و کنار ما بازی می کند افتخار می کنم.

وی درباره احتمال جدایی فرهاد پورغلامی و پیوستنش به ملوان و همچنین مخالفت اولیه مجید جلالی در این رابطه توضیح داد: باشگاه ملوان هنوز درخواست رسمی و کتبی برای جذب فرهاد پورغلامی به ما نداده است اما فکر نمی کنم مجید جلالی در صورتی که بداند رفتن پورغلامی بتواند به ملوان کمک کند با جدایی او مخالفت کند.

حاجیلو در پایان گفت: خوشبختانه برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم و با تمام قوا به مصاف تیم خوب پرسپولیس خواهیم رفت. انشاالله تماشاگران ازدیدن بازی فردا لذت ببرند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)