وب‌سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی دیدار پرسپولیس و الاهلی پرداخته است.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دور اول مرحله گروهی لیگ نخبگان، پرسپولیس باید در شهر جده به مصاف الاهلی برود. نبرد سرخپوشان با لشگری از ستاره‌های مطرح تیم سعودی، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شب اول خواهد بود.

در همین خصوص، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی این دیدار پرداخته و در گزارشی نوشته است:
تیم الاهلی عربستان در تلاش است از امتیاز میزبانی بهره‌برداری کند و در دیدار خود با پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، که روز دوشنبه در ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل برگزار می‌شود، به پیروزی برسد. هر دو تیم در مسابقات داخلی شروع ناموفقی داشته‌اند و به دنبال کسب پیروزی برای شروعی محکم در مسابقات قاره‌ای هستند.

الاهلی در آخرین دیدار خود در لیگ حرفه‌ای عربستان در برابر النصر با یک گل دیرهنگام متوقف شد و این تساوی باعث شد تا الاهلی با ۴ امتیاز از سه بازی در رده نهم جدول قرار گیرد. هرچند الاهلی در هشت دیدار ابتدایی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها یک شکست داشته است، اما در سه دیدار اخیر مقابل تیم‌های ایرانی نتوانسته به پیروزی دست یابد.

پرسپولیس در لیگ برتر ایران پس از گذشت تنها سه هفته از فصل مجبور به جبران امتیازات شده و با ۵ امتیاز، ۷ امتیاز از سپاهان، صدرنشین فعلی، که یک بازی بیشتر انجام داده، عقب است. با این حال، سابقه دیدارهای دو تیم به نفع پرسپولیس است؛ این تیم دو پیروزی از چهار دیدار مقابل الاهلی دارد، اگرچه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ هر دو تیم در بازی‌های رفت و برگشت برابر یکدیگر به پیروزی رسیدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)