تیم فوتبال استقلال در مسابقه ای که برای نباختن به میدان رفته بود برابر داماش به برتری رسید.

به گزارش پرسپولیس نیوز، اولین دیدار هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 19 و 20 دقیقه در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور 7 هزار و  610 نفر ( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه)بین دو تیم داماش و استقلال برگزار شد که بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

امین متوسل در دقیقه 17 روی پاس عمقی هادی محمدی در پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی با یک ضربه آرام گل اول بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه25 نکونام با ضربه سر توپ را به سیاوش اکبرپور در محوطه جریمه داماش رساند و اکبرپور با یک ضربه فنی دروازه داماش را باز کرد و بازی مساوی شد. پس از مساوی شدن بازی این داماش بود که بر فشار خود برای رسیدن به گل برتری افزود اما حملات پرتعداد این تیم به نتیجه نرسید تا روی یک ضدحمله در دقیقه 67 فرهاد مجیدی از عمق دفاع داماش  گل دوم را وارد دروازه کرد .

 

نکته جالب بازی اینجا بود که در فاصله کمی از گل استقلال داور بازی احمد صالحی خطای واضح امیرحسین صادقی درون محوطه جریمه استقلال را ندید و از اعلام یک ضربه پنالتی داماش خودداری کرد. در یک صحنه دیگر هم کبه درون محوطه قصد ضربه زدن به توپ داشت که با شارژ مدافع استقلال از پشت سرنگون شد.

داماش گیلان پیش از این دیدار هیچ بردی نداشته است و با سه امتیاز در رده سیزدهم بود و استقلال هم با این برد یازده امتیازی شد . داماش فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت استقلال را شکست داده بود و در این بازی هم می توان گفت به جز دقایق محدودی در اکثر طول نود دقیقه درون زمین استقلال حضور داشت.

هواداران داماش در اواخر بازی به شدت علیه داوری شعار دادند. آنها معتقد بودند که داور دو پنالتی برای داماش نگرفته است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)