مرجع خبری پرسپولیس : همه خوب و بدهاي پرسپوليس را كه بگذاريم يك طرف، آن دروازه خالي و دستكش‌هاي بدون صاحب مانده حكايت‌اش چيز ديگري است. همان حكايت تكراري چند ساله كه حداقل تا امروز، دست پرسپوليس را خالي گذاشته.

 

تا پيش از اين، حرف از نخواستن عليرضا حقيقي بود و انتخاب يك نفر از بين مهدي رحمتي و ميثاق معمارزاده. گزينه اول اما آبي‌پوش شد و همه معادله‌هاي پرسپوليس را به هم زد.

حقيقي هم همانگونه كه در تصور داشتيم قرارداد سرخ ديگري را با اعتبار دو سال امضا كرد تا دست كم از بابت ماندن آسوده خاطر باشد. بعد از آن اما همه حرفش نفر اول بودن بود و خط و نشاني براي رقبايي كه نشسته بودند پاي ميز مذاكره با پرسپوليس. همين شرط را رحمان احمدي هم داشت و وقتي دستش از گرفتن امتياز آن كوتاه ماند ترجيح داد از خود پرسپوليس هم بگذرد.

 

 

حالا پرسپوليس مانده و يك دروازه خالي و اين بهترين دليل است براي نگراني. حميد استيلي البته هر روز وعده مي‌دهد كه «با چهار تا گلر خوب در حال مذاكره‌ايم» اما وعده تكراري او هرگز از حد اين يك جمله فراتر نرفته و بدتر اينكه با ميثاق معمارزاده كه يكي از دو گزينه اصلي باشگاه بود، هنوز حتي تماسي رسمي گرفته نشده! در عوض حسن رودباريان و رحمان احمدي نام‌شان چرخيده به سمت بالاي ليست و شنيده‌ها حكايت مي‌كندكه آنها همچنان پاي ميز مذاكره با مديران پرسپوليس نشسته و در حال چانه‌زني‌اند. واقعيت ماجرا اما چيز ديگري است و آن اينكه برخلاف ادعاي استيلي و باشگاه، مذاكره با گزينه‌هاي دروازه‌باني پرسپوليس روي يك نقطه متوقف شده كه اين را تازه‌ترين حرف‌هاي حسن رودباريان هم تاييد مي‌كند:

 

«با پرسپوليس مذاكره كرده‌ام اما نه الان. بحث براي يك هفته پيش بود كه كاشاني تماس گرفت و گفت پرسپوليس مرا مي‌خواهد. من با پرسپوليس قهرمان شده‌ام و معلوم است كه دوست دارم برگردم اما بعد از آن ديگر هيچ تماسي با من نگرفتند و حرفي هم زده نشد. نمي‌دانم پرسپوليسي‌ها چه تصميمي گرفته‌اند. شايد هم منصرف شده‌اند اما هر چه هست تكليفم همين هفته روشن مي‌شود چون چند پيشنهاد ديگر هم دارم.»

درباره رحمان احمدي هم اين ابهام وجود دارد. او روي شرط شماره يك بودنش اصرار دارد و هنوز دارد روي پيشنهاد تمديد قرارداد با پرسپوليس فكر مي‌كند: «تا حالا در استراحت بودم ولي ديگر بايد تصميم بگيرم. پيشنهادها را بررسي مي‌كنم و به نتيجه‌ كه رسيدم تصميم مي‌گيرم كجا بروم. شايد هم امروز معلوم شود.»

 

كمترين اميد را اما ميثاق معمارزاده دارد. دروازه‌باني كه تمام يك فصل رفته را به اميد بازگشت دوباره از سر گذراند و امروز هرچه فرياد مي‌زند كه نشسته به انتظار پيشنهاد پرسپوليس، كسي سراغش را نمي‌گيرد:

 

«چند وقت پيش پيغام و پسغام‌هايي فرستادند اما بعدش خبري نشد. وقتي نمي‌خواهند كه من نمي‌توانم به زور بيايم پرسپوليس.» داستان اما همان شرط «يك بودن» است كه دستكش‌هاي سرخ را معلق نگه داشته. عليرضا حقيقي و رحمان احمدي از خواسته‌شان نمي‌گذرند و اين شرط، گزينه‌هاي مورد نظر باشگاه را هم به ترديد انداخته. سوي ديگر ماجرا اما عصبانيت مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس است در واكنش به اين شرط عجيب كه مي‌گويد:

 

«اول اينكه من به هيچ بازيكني اجازه نمي‌دهم در كارم دخالت و برايم تعيين تكليف كند. در پرسپوليس هم نمي‌شود ريسك كرد. بازي‌هاي سنگيني در پيش داريم و نياز است كه دست كم دو دروازه‌بان همسطح و مدعي داشته باشيم. هر دروازه‌باني هم كه آماده‌تر باشد در تركيب قرار مي‌گيرد.» با وجود همه اينها اما به نظر مي‌رسد كه حسن رودباريان بيشترين شانس را دارد براي رسيدن به دروازه پرسپوليس. حداقل اينكه او بيش از رقبايش مورد اعتماد عزيزيان است و يك سال همكاري با اين مربي در پرسپوليس را هم مي‌شود امتياز ديگر او برشمرد. حال آنكه باشگاه بيشتر تمايل دارد به تهديد قرارداد رحمان احمدي چرا كه در اين صورت يكي ديگر از سهميه‌هاي ليگ برتري‌اش هم خالي مي‌ماند و آن‌وقت مي‌توانند آن را بدهند به مهدي مهدوي‌كيا؛ چيزي كه دلخواه مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس هم هست: «اتفاقا شيوه گلري رحمان را خيلي قبول دارم و بدم نمي‌آيد كه با باشگاه به توافق برسد ولي همان طور كه گفتم اينجا هيچ بازيكني حق ندارد براي كادر فني شرط فيكس بودن بگذارد…» شرطي كه شايد بين پرسپوليس و رحمان فاصله‌اي ديگر بيندازد و شانس رودباريان را دوچندان كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)