پرسپولیس نیوز : رضا شاهرودی کاپیتان اسبق پرسپولیس می‌گوید این تیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد متوسطی داشته است.

شاهرودی در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و تغییراتی که در این تیم صورت گرفته است،  گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس عملکردی متوسط در فصل نقل و انتقالات داشت. به‌هر‌حال انتظار هواداران این است که همیشه بهترین بازیکنان در این تیم حضور داشته باشند.

حالا بايد منتظر ماند و ديد كه بعد از جدايي چند بازيكن، نفراتي كه جديداً به تيم اضافه شدند چه عملكردي در طول فصل خواهند داشت. او ادامه داد: به‌ طور مثال محسن مسلمان جانشين محمد نوري شده است. مسلمان سابقه بازي در پرسپوليس را دارد ولي قبلاً كه به اين تيم آمد، مصدوم بود.

او از لحاظ فني بازيكن خوبي است و بايد ديد اين‌بار چگونه جواب مي‌دهد. رضاييان هم خريد خوبي بود ولي بايد بگويم كه پرسپوليس در دفاع چپ مثل اين سال‌ها همچنان مشكل دارد. اين تيم در حساس‌ترين نقطه زمين ضعف دارد و بايد يك دفاع چپ خوب به پرسپوليس اضافه شود.

شاهرودي در مورد حرف‌هاي چند روز پيش برانكو كه با عصبانيت در مورد دلالي در فوتبال ايران و حضور پرتعداد آنها صحبت كرده بود، خاطرنشان كرد: من با برانكو موافق هستم و بايد بگويم كه فوتبال ايران اسير دست دلال‌ها شده است.

خيلي‌ها اسم خودشان را منيجر مي‌گذارند ولي اتفاقات ديگري در پشت پرده رخ مي‌دهد. اين موضوعي است كه نمي‌توان آن ‌را كتمان كرد. او همچنين در مورد حرف و حديث‌هاي به‌ وجود آمده بين برانكو و حسين عبدي گفت: در مورد خريد بازيكن و برخي مسائل ديگر تنش‌هايي به‌ وجود آمد. شايد يكي از دلايلش همين دلال‌ها باشند و شايد هم مسائل ديگري وجود داشته است. اگر اختلافي هست، بايد هرچه زودتر برطرف شود.
شاهرودي در پاسخ به اين سؤال كه آيا پرسپوليس با اين تيم مي‌تواند در ليگ‌برتر قهرمان شود، گفت: از حالا چيزي قابل پيش‌بيني نيست. بايد ليگ شروع شود و چند هفته منتظر بمانيم تا در مورد عملكرد پرسپوليس و شانس قهرماني اين تيم نظر بدهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)