پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت:بازیکنان تیم پرسپولیس هنوز در برد دربی خوابیده‌اند و باید از این شرایط خارج شوند.

رضا شاهرودی در مورد شکست پرسپولیس مقابل نفت، گفت: باخت برای پرسپولیس هیچ وقت خوب نیست. البته نفت تیم خیلی خوب و هماهنگی است که رفاقت در آن موج می‌زند و این مسئله به تیم نفت برای موفقیت خیلی کمک می‌کند.

وی ادامه داد:‌پرسپولیس هم تعدادی از بازیکنانش را در این بازی در اختیار نداشت اما این دلیل نمی‌شود که پرسپولیس شکست بخورد. به نظر من تساوی یک بر یک مقابل نفت می‌تواند نتیجه عادلانه‌ای باشد ولی اشتباه نیلسون در خروج از دروازه و پاس دروازه‌بان نفت باعث شد که پرسپولیس 3 امتیاز را از دست بدهد و بازنده شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی با ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی گفت: پرسپولیس بازی سختی مقابل این تیم دارد. ذوب آهن تیم هماهنگی است و بهترین بازیکنان در این تیم جمع شده‌اند. نمی‌دانم این تیم چطور در لیگ برتر خوب نتیجه نگرفته است هر چند در چند بازی اخیر بسیار خوب بازی کرده و نتیجه گرفته است.مربیان پرسپولیس باید مراقب این ذوب آهن باشند و حریف را به دقت آنالیز کنند تا به مشکلی برنخورند.

شاهرودی در مورد اینکه چه توصیه‌ای می‌تواند به حمید درخشان و کادر فنی پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن بکند، گفت: به نظر من مشکل پرسپولیس این است که بازیکنان این تیم هنوز در برد دربی مقابل استقلال خوابیده‌‌اند. آن برد خیلی شیرین و خوب بود و همه ما پرسپولیسی‌ها از آن لذت بردیم اما باید آن بازی و برد را فراموش کنند.

وی ادامه داد: کادر فنی پرسپولیس باید شرایط تیم را به شرایط مطلوبی که قبل از دربی داشت برگرداند تا این تیم دوباره اوج بگیرد وگرنه پرسپولیس اگر همچنان در برد دربی بخوابد در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)