پرسپولیس نیوز : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دیدن بازیهای پرسپولیس کیف می کنم.

رضا شاهرودی مدافع سابق پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس این روزها هم خوب بازی می کند و هم نتیجه گرفته است، از دیدن بازیهای این پرسپولیس کیف می کنم چون بهتر از قبل شده اند و تا لحظه آخر برای کسب نتیجه تلاش می کنند. مردم و هواداران هم حالا راضی و خوشحال هستند و از دیدن بازیهای تیم لذت می برند، البته پرسپولیس هنوز جا دارد تا بهتر شود و با بازگشت مصدومان و محرومان به نظرم وضعیت تیم بهتر می شود.

وی افزود: حیف است که پرسپولیس با این بازیهای خوبی که انجام می دهد، امسال جام نگیرد، پرسپولیس در لیگ خوب کار کرده و توانسته به رتبه ششم جدول برسد اما باید در جام حذفی با قدرت کار کنند تا بتوانند قهرمان شوند و دل هواداران را شاد کنند. به نظرم پرسپولیس لیاقت قهرمانی و کسب سهمیه آسیا را دارد و باید تلاش کنند تا جام حذفی را بگیرند.

شاهرودی در پایان گفت: یحیی گل محمدی در پرسپولیس خوب کار کرده و بچه های تیم هم برایش سنگ تمام گذاشته اند و با جان و دل کار می کنند، به نظر من رفاقت ها با حضور گل محمدی در تیم بیشتر شده و همه تلاش می کنند تا تیم موفق باشد و نتیجه بگیرد، یحیی هم به لحاظ فنی و هم روحی روی تیم تاثیر گذاشته و به همین دلیل نتیجه گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)