پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز ملی پوشان بازی خوب و با حوصله ای را انجام دادند و با این پیروزی نشان دادند که برای صعود از گروه کار چندان سختی نداریم.

رضا شاهرودی ضمن تمجید از عملکرد ملی پوشان فوتبال و برد دو بر صفر تیم ملی ایران در نخستین بازی جام ملت های آسیا برابر تیم ملی فوتبال بحرین گفت: همانطور که پیش تر گفته بودم تیم ملی با یک بازی متفگرانه و هوشمندانه موفق شد از سد بحرین بگذرد. امروز شاگردان کی روش عملکرد خوبی را داشتند و نشان دادند با برنامه وارد زمین می شوند.

وی افزود: در این پیکار در بیست دقیقه اول بحرین بازی بهتری را ارائه داد اما خوشبختانه بازیکنان ما به خوبی کنترل میدان را در اختیار گرفتند و نتیجه این برتری پیروزی دو بر صفر بود که به دست آوردیم. در نیمه دوم تاکتیک یارگیزی من تو من که از سوی کی روش به بازیکنان گفته شده بود به خوبی پیاده شد و بدون شک اجرای این تاکتیک نقش بسزایی در پیروزی ایران داشت.

بازیکن سابق تیم ملی، ضربات ایستگاهی را یکی از نقاط برتری تیم ملی فوتبال ایران دانست و تصریح کرد: هر دو گل ما حاصل ضربات ایستگاهی بود و نشان دادیم که حالا بهتر از هر زمین دیگری قدر این ضربات را می دانیم.این یک امتیاز مثبت برای فوتبال ایران است.

شاهرودی ضمن تمجید از عملکرد دو بازیکن جوان تیم ملی گفت: پورعلی گنجی و غفوری بازی خو بی را ارائه دادند و من به شخصه به این دو بازیکن تبریک می گویم که توانستند از اعتماد سرمربی تیم ملی بیشترین استفاده را ببرند. امیدوارم دیگربازیکنان جوان تیم ملی هم بتوانند اینگونه خوب در میدان ظاهر شوند.

وی با مدعی دانستن ایران به عنوان صعود کننده سرگروه خاطرنشان کرد: اگر اتفاقات عجیب فوتبال رخ ندهد با این فوتبالی که من امروز از چهار تیم گروه دیدم ایران به عنوان صدرنشین صعود می کند و بحرین هم شانس بیشتری از قطر و امارات دارد.

شاهرودی در پایان گفت: ملی پوشان فوتبال ایران با این نمایش زهرچشم خوبی از همه رقبا گرفتند و امیدوارم پس از صعود از گروه، همچنان با قدرت بتوانیم پیش برویم.اگرچه برای قهرمان شدن در چنین تورنمنتی کار واقعا سختی را پیش رو داریم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)