پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال عربستان نسبت به زمانی که ما با این تیم بازی می‌کردیم ضعیف‌تر شده و می‌توانیم سه امتیاز آن دیدار را بگیریم.

رضا شاهرودی پس از پیروزی 4 بر صفر پرسپولیس  مقابل پدیده و قهرمانی این تیم گفت: بازیکنان باید تمام توانشان را روی جام باشگاه‌های اسیا بگذارند تا مقابل الهلال سه امتیاز را بگیرند و به مرحله بعد صعود کنند.

وی ادامه داد: الهلال نسبت به زمانی که ما با این تیم بازی می‌کردیم خیلی ضعیف‌تر شده است و می‌توانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: سال گذشته هم پرسپولیس خوب بود و با تفاضل گل قهرمان نشد اما امسال خیلی بهتر کار کرد و سه هفته زودتر قهرمان شد. بازیکنان امسال خیلی نزدیک به هم بازی می‌کردند و توان بدنی‌شان به حریفان می‌چربید.

شاهرودی درباره تیم ملی فوتبال نیز گفت: تاکتیک ما این است که ابتدا لایه‌های دفاعی را پر می‌کنیم و بعد چشم به ضدحمله‌ها داریم امیدوارم کی‌روش برنامه‌ بهتری برای ضد حمله‌ها داشته باشد چون موقعیت‌های زیادی نصیب بازیکنان می‌شود که اگر آنها را گل کنیم عالی‌تر می‌شود.

وی درباره دیدار مقابل ازبکستان گفت: انشاء الله آن بازی را هم می‌بریم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیشنهاد عقد قرارداد 5 ساله با برانکو گفت: حرفه‌ای صحبت می‌کنم چون باید حرفه‌ای فکر کنیم. پرسپولیس و استقلال متعلق به مردم و هواداران است. باید همکاری با برانکو را ادامه داد اما به نظرم عقد قرارداد دو ساله معقول‌تر است؛‌ البته اگر قرارداد 5 ساله هم با مربی بسته شود او خیالش راحت می‌شود و دنبال جذب بازیکن و ترمیم تیمش می‌رود اما به نظرم بهتر است دو ساله بسته شود.

شاهرودی در پاسخ به این سوال که برای چشن قهرمانی نمی‌ماند،‌گفت: ورزشگاه شلوغ است اما چون قول داده‌ بودیم کنار بازیکنان باشیم به وعده‌مان وفا کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)