پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت:حداقل باید نصف تیم عوض شود و یکسری از این بازیکنان به خانه یشان برود چون در حد پرسپولیس نیستند.

رضا شاهرودی در رابطه با وضعیت نه چندان جالب پرسپولیس و استقلال قبل از دربی اظهار داشت: برای این دیدار اصلا ربطی ندارد که این 2 تیم در کورس سقوط باشند یا در کورس قهرمانی. دربی حساس است و یک بازی دیدار خاص برای همه محسوب می شود. 2 تیم تلاش می کنند برنده باشند و بازیکنان هم انگیزه خاصی دارند. با اینکه در لیگ اوضاع 2 تیم مناسب نیست اما بازهم دوست دارند جایگاهشان بهتر شود.

وی افزود: اگر استقلال در کورس سهمیه قرار می گرفت، شاید این نظر را نداشتم اما الان می گویم که این بازی قطعا از آن دربی های پرگل و زیبا از آب در می آید. البته آن بازی که از استقلال مقابل تراکتورسازی دیدم، از این تیم قطع امید کردم و فکر می کنم پرسپولیس می تواند از این فرصت به خوبی استفاده کند و بازی را ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین تصریح کرد: فکر می کنم اگر پرسپولیس بازی برگشت را هم ببرد، هواداران تا چند سال می توانند سرشان را بالا بگیرند و برای استقلالی ها کری خوانی کنند. این کری خوانی ها همیشه بوده اما فقط برد رفت و برگشت دربی می تواند دل هواداران را شاد کند.

شاهرودی درباره شکست هفته گذشته 2 تیم عنوان کرد: نتایج قبل از دربی هیچ تاثیری روی دربی ندارد. استقلال اگر 10 می خورد و پرسپولیس هم 5 تا بازهم همین حرف را می زدم. من بارها یادم می آید که یک تیم بازی قبل از دربی را برده اما در این بازی شکست خورده است. اول فصل چه فکر می کردیم و چه شد. وقتی دربی به هفته پایانی افتاد، فکر می کردیم که فینال لیگ باشد اما مثل سالهای قبل جام به شهرستان ها می رود.

وی درباره نتایج ضعیف پرسپولیس با برانکو گفت: برانکو را باید در 50 روز تعطیلی لیگ می آوردند نه الان که دائما بازیکنان مصدوم و محروم هستند. در هر صورت باید کارنامه او فصل بعد بررسی شود چون این فصل هیچ مربی در دنیا نمی توانست به پرسپولیس کمک کند. برای فصل آینده حداقل باید نصف تیم عوض شود و یکسری از این بازیکنان به خانه یشان برود چون در حد پرسپولیس نیستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)