پرسپولیس نیوز :  قبل از بازي خيريه ديروز بين تيم 98 و هنرمندان بين رضا شاهرودي و مهرداد ميناوند کل کلي راه افتاده بود که البته شاهرودي تکذيبش مي‌کند.

شاهرودی در مورد بحثی که بین او و میناوند بر سر بازی کردن راه افتاده بود گفت: نه اصلا هیچ بحثی نبود و الکی می‌ خواهند برای ما دو نفر حاشیه درست کنند.

او در مورد این دیدار ادامه داد: مردم عزیز می‌ دانند که بچه های 98 همیشه دنبال این بازی های خیریه هستند و حضور دارند از همین جا به بیماران مبتلا به سرطان توصیه می‌ کنم که فقط مبارزه کنند فقط همین مساله است که می‌ تواند به آنها کمک کند وظیف ما بود که در این بازی شرکت کنیم.

او در مورد اینکه تیم 98 همیشه به برتری می‌ رسد و این قضیه ناعدالتی در حق تیم هنرمندان نیست ادامه داد: تیم هنرمندان پر از بازیکن ملی‌پوش بود بازیکنانی چون عاشوری، پیوس، نوازی، موسوی و … مقابل ما بازی کردند نمی‌ شود اسمش را گذاشت تیم هنرمندان ولی هدف همه ما روحیه دادن به بیماران عزیز سرطلان بود.

شاهرودی در پایان در مورد تیم‌ملی و اینکه چه نتایجی در جام ملت ها می‌گیرد افزود: ملی‌پوشان کار سختی پیش رو دارند بعضی ها در این مدت نظراتی داده اند ولی فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است باید بازی به بازی جلو برویم و از الان به فکر اینکه از گروه بالا می‌آییم یا به فینال می‌رسیم و … نباید باشیم. حالا بحرین نسبت به قدیم خیلی ضعیف تر شده مهم این است که ما بتوانیم از حریفانمان زهرچشم بگیریم. بعضی ها بدون اینکه فکر کنند می‌گویند تا فینال پیش می‌رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)