مرجع خبری پرسپولیس : ملي‌پوش اسبق فوتبال ايران معتقد است كه فدراسيون فوتبال در سال 91 بايد تمام تلاش خود را صرف صعود تيم ملي به جام جهاني كند.

 

رضا شاهرودي با بيان اين كه اولين هدف جامعه فوتبال در سال 91 بايد راهيابي تيم ملي به جام جهاني باشد، اظهار كرد: هر بار كه تيم ملي به جام جهاني صعود نكرده، 10 سال عقب افتاده‌ايم.

 

نرفتن تيم ملي به جام جهاني باعث مي‌شود كه تماشاگران كمتر به فوتبال رغبت نشان دهند و كمتر به ورزشگاه بروند. همچنين هرگاه به جام جهاني صعود كرده‌ايم چند بازيكن به ليگ‌هاي اروپايي فرستاده‌ايم و اگر به جام جهاني نرويم، اين اتفاق هم نخواهد افتاد و كسي به سراغ بازيكنان ما نمي‌آيد.

 

ملي‌پوش اسبق فوتبال ادامه داد: خيلي‌ها مي‌گويند كه گروه ما آسان است در حالي كه من اعتقاد دارم ما براي رسيدن به جام جهاني كار سختي پيش رو داريم. هرچه جلوتر مي‌رويم، حريفان در برابر ما با انگيزه بيشتري ظاهر مي‌شوند. البته با توجه به نفرات خوبي كه در تيم ملي داريم و تجربه و علم بالاي كارلوس كي‌روش، ان‌شاءالله ما يكي از صعود كننده‌ها به جام جهاني خواهيم بود.

 

وي در ادامه به انتخابات فدراسيون فوتبال هم اشاره كرد و گفت: انتخاب كفاشيان، انتخاب خيلي خوبي بود چون او پس از چهار سال كار كردن در فدراسيون تا حدودي تجربه كسب كرده و ديگر لازم نيست از صفر شروع كند. فدراسيون با انتخاب كي‌روش هم كار بسيار خوبي كرد و توانست تماشاگران زيادي را به فوتبال جذب كند. اكنون نيز فدراسيون بايد تمام هم و غم خود را براي صعود تيم ملي به جام جهاني بگذارد و ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و جام حذفي در اولويت‌هاي بعدي كار قرار بگيرد.

 

شاهرودي در ادامه نمايش نمايندگان ايران را در ليگ قهرمانان آسيا در اولين ديدار خوب توصيف و خاطرنشان كرد: النصر امارات، تيم بسيار خوبي بود اما سپاهان خوشبختانه با بازيكنان و مربي خوبي كه دارند، خيلي خوب برابر حريف ظاهر شدند. الهلال عربستان هم كه از ديرباز، تيم قدرتمندي است و حتي زماني كه من بازي مي‌كردم، الهلال 9 بازيكن ملي‌پوش داشت و اكنون هم يكي از تيم‌هاي قدرتمند آسيا است و تساوي برابر اين تيم ارزشمند است. استقلال هم كه عالي كار كرد. من به نتيجه گرفتن تيم‌هاي ايراني در آسيا بسيار خوش‌بين هستم. فوتبال ما روز به روز بيشتر رشد مي‌كند.

 

بازيكن اسبق پرسپوليس درباره وضعيت فعلي اين تيم هم گفت: تا اين جاي كار كه دنيزلي خوب كار كرده است ولي با توجه به دانش و مديريت خوب رويانيان مطمئن هستم كه سال 91، سال پرسپوليس است و اين تيم در فصل آينده حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)