پرسپولیس نیوز : مدافع – هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ احساس می‌کنم تفکرات تدافعی که در جام جهانی به کار گرفته شد همچنان در ذهن کی‌روش و بازیکنان باقی مانده است.

رضا شاهرودی  در مورد اینکه برخی معتقدند ایران شانس قهرمانی در آسیا را دارد، گفت: در این زمینه باید منطقی حرف زد و با یک بازی نمی‌توان ادعای قهرمانی کرد. هرچند ما مشکل خاصی برای صعود نداریم ولی همه می‌دانند فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. من فکر می‌کنم اگر با ژاپن، استرالیا یا حتی کره جنوبی روبه‌رو شویم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: من احساس می‌کنم تفکرات تدافعی که در جام جهانی به کار گرفته شد همچنان در ذهن کی‌روش و بازیکنان باقی مانده است. من اعتقاد دارم این سیستم در مراحل بالاتر جواب نمی‌دهد و ما باید سبک بازی‌مان را عوض کنیم. شما دیدید که دو گل ما روی ضربات ایستگاهی زده شد و فکر می‌کنم در جریان بازی، برای ایجاد موقعیت گل مشکل داریم.

مدافع – هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد بازی این تیم با قطر تأکید کرد: فکر نمی‌کنم قطری‌ها مانع سختی برای ما باشند، هر چند که باید این بازی را هم جدی بگیریم. تیم ملی باید این بازی را ببرد تا سرگروه شود ولی باز هم می‌گویم که کار اصلی تیم کی‌روش در مرحله حذفی است و در این مرحله باید خیلی باهوش بازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)