پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: صبا هیچ تاکتیک و برنامه ای مقابل تیم ما نداشت.

رضا شاهرودی  درباره پیروزی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل صبا انجام دادیم. تیم صبا هیچ برنامه و تاکتیکی نداشت و در مقابل ما آنالیز خوبی از آنها داشتیم و توانستیم نقاط قوت این تیم را خنثی کنیم. بازی زیبایی بود و اگر دقت می کردیم گل های بیشتری هم به صبا می توانستیم بزنیم.

وی ادامه داد: تیم ما یک تیم تاکتیک پذیر است. هر بازی تیم های مقابل را به خوبی آنالیز می کنیم و واقعا روی نقاط ضعف و قوت تیم های دیگر کار می کنیم. شرایطمان خوب است و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم به جمع 6 تیم برتر فوتبال ایران برسیم.

دستیار فرهاد کاظمی درباره شایعاتی که پیرامون حضور این مربی در پرسپولیس شنیده می شود، تاکید کرد: واقعیت این است که با کاظمی مذاکراتی از سوی مسئولان پرسپولیس شده است اما خودش باید تصمیم بگیرد. کاظمی با راه آهن قرارداد دارد و نمی دانم تصمیمش برای آینده چیست.  با این وجود به نظر من با توجه به شرایط پرسپولیس این تیم یکی مثل آقافرهاد را می خواهد. او بی تردید می تواند پرسپولیس را از شرایط کنونی نجات دهد.

شاهرودی در پاسخ به این پرسش که آیا برکناری برانکو در این مقطع به صلاح است، گفت: وقتی تیم نتیجه نمی گیرد و نتایج از سال های قبل هم بدتر بوده باید تصمیمی جدی گرفته شود. فرهاد کاظمی کسی است که از جان و دل برای تیمش مایه می گذارد و با توجه به اینکه از نظر روحی با بازیکنان کار می کند و تاکتیک دارد، به درد پرسپولیس می خورد.

وی درباره عملکرد مهرداد محمدی بازیکن جوان راه آهن که تا این لحظه آقای گل لیگ است، افزود: او و برادرش میلاد دوقلو هستند. بازیکنان جوان و خوبی هستند. امیدوارم مغرور نشوند که اگر این اتفاق رخ ندهد می توانند روزهای خوبی را سپری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)