پرسپولیس نیوز : مربی تیم سیاه جامگان گفت: اشتباه محرز داور مانع از پیروزی ما در تبریز مقابل تراکتورسازی شد.

رضا شاهرودی درباره بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: همان طور که قبلا گفته ام با وجود اینکه تیم ما در نیم فصل خوب یارگیری نکرده بود ولی با استفاده از تعطیلات اخیر توانستیم هماهنگی بهتری بین نفرات مان به وجود آوریم و حتی می توانستیم در تبریز برنده از میدان خارج شویم.

وی درباره صحنه مشکوک رخ داده در محوطه جریمه تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اواخر نیمه اول رضا عنایتی با دروازه بان تراکتور تک به تک شد و روی مهاجم ما خطا کرد. اگر داور خطا می گرفت دروازه بان هم باید اخراج می شد که این کار را نکرد. همین اشتباه داور سه امتیاز بازی را از ما گرفت اما باز هم کسب یک امتیاز در تبریز مقابل طرفداران خوب این تیم نتیجه بدی نبود. ضمن اینکه تراکتورسازی روی نیمکت هم بازیکنان سرشناس وبزرگی دارد.

مربی سیاه جامگان ادامه داد: ما از روند حرکتی تیم راضی هستیم و از این وقفه 10 روزه هم برای ساختن هر چه بهتر تیم استفاده خواهیم کرد. ما هفته آینده با صبا در خانه مان بازی داریم که قطعا بازی دشواری خواهد بود اما باید از شرایط میزبانی به نفع خودمان استفاده کنیم.

وی درباره عملکرد محمدحسین عین افشار در دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: این دروازه بان جوان از نظرفنی عالی است. البته در این مدت خیلی با او کار کردیم. به خصوص آقای کاظمی که نکات خیلی مهمی را به وی گوشزد کرد. در تعطیلات روند حرکتی اش را دیده بودیم و در دیدار مقابل تراکتورسازی هم موقعیت های خوبی را از حریف گرفت.

مربی سیاه جامگان درباره شعارهای غیر معمول سرداده شده در ورزشگاه یادگار امام ابراز تاسف کرد و افزود: ظاهرا بر و بچه های برنامه فیتیله یک حرفی زده بودند که طرفداران تراکتورسازی بدون توجه به شرایط فوتبال و لیگ در ورزشگاه شعارهایی سر دادند که البته ما هم متوجه منظورشان نمی شدیم ولی بهتر است که تیم خودشان را تشویق کنند. فیتیله ای ها که عذرخواهی کرده بودند. ضمنا یادمان نرود آنها در کارهای خیر بارها شرکت داشته اند و نباید تا این اندازه آنها را آزار داد.

شاهرودی در ارتباط با برد شب گذشته پرسپولیس مقابل استقلال اهواز گفت: پرسپولیس می توانست با تعداد گل های بیشتری برنده بازی باشد اما متاسفانه طارمی روز خوبش را سپری نمی کرد که فکر می کنم به دلیل خستگی حضور در اردوی تیم ملی و سفر طولانی از گوام تا تهران بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من اگر جای برانکو بودم یک نیمه بیشتر به طارمی بازی نمی دادم تا هم به لحاظ بدنی استراحت کند و هم حالا از سوی رسانه ها و مردم تحت فشار نباشد. درباره پرسپولیس هم باید بگویم این تیم با نیم نگاهی به قهرمانی حرکت می کند و بازیکنان این تیم باید بدانند که قطعا تیم های بالای جدول هم امتیاز از دست خواهند داد. همین که پرسپولیس می تواند این اندازه موقعیت گل ایجاد کند یعنی تیم خوب کار می کند و هوادارانش را امیدوار کرده است.

ملی پوش اسبق کشورمان در جام جهانی 98 فرانسه درباره مرخصی طولانی مدت کی روش و شایعه بیماری اش گفت: فکر نمی کنم کی روش این قدر خسته باشد که نتواند آن را یک هفته ای از تن به در کند. این همه مرخصی طولانی باعث می شود او از لیگ و مسابقات ایران دور بماند. قطعا این موضوع به نوع قراردادی ربط دارد که فدراسیون با او بسته است. درباره بیماری اش هم اطلاعی ندارم و فقط دعا می کنم که خدا شفایش بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)