پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: این خوب نیست که علی کریمی نظرش را در مورد خداحافظی عوض کند و باید در اوج فوتبال را کنار بگذارد.

انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس واکنش های متفاوتی را از سوی پیشکسوتان این باشگاه به همراه داشته است. در این میان رضا شاهرودی کاپیتان اسبق پرسپولیس که در این تیم و همچنین تیم ملی با دایی همبازی بوده ، انتخاب این مربی را برای پرسپولیس مناسب توصیف می کند.

شاهرودی در خصوص این موضوع و مسائل مختلف دیگر صحبت کرد.

نظرتان در مورد انتخاب دایی چیست؟

به نظرم انتخاب خوبی بود و امیدوارم دایی پرسپولیس را به روزهای اوج برگرداند و برای این تیم جام بیاورد. الان توقع هواداران پرسپولیس خیلی بالا رفته و آنها دیگر به قهرمانی جام حذفی راضی نیستند. دایی باید پرسپولیس را قهرمان لیگ کند و حتی در جام حذفی هم قهرمان شود.

برخی معتقدند مربیگری در پرسپولیس با تیم های دیگر فرق دارد و شاید دایی به خاطر کارهای شخصی اش نتواند به طور کامل تمرکز داشته باشد…

مطمئنا دایی به این مسائل فکر کرده و به خوبی می داند که پرسپولیس مثل باشگاه های دیگر نیست. دایی باید کارهای شخصی اش را به دیگران بسپارد و به طور کامل روی پرسپولیس تمرکز کند.

انتخاب بهزاد غلامپور باعث شده اکثر پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به این موضوع به شدت انتقاد کنند…

به هر حال غلامپور یکی از مربیان مورد نظر دایی بود و این مسائل به اختیارات سرمربی مربوط می شود. پرسپولیسی ها نباید به انتخاب غلامپور حساسیت نشان دهند چون این مسائل در فوتبال حرفه ای جا افتاده است. غلامپور بازیکن ملی بود و خودش هم با این موضوع حرفه ای برخورد می کند. نباید پرسپولیس را بابت این مسائل وارد حاشیه کنیم.

در مورد حضور کریم باقری در کادرفنی چه نظری دارید؟

کریم یکی از دوستان خوب من است و حضور چنین شخصیت بزرگی می تواند به پرسپولیس کمک کند. هر چند کریم اولین تجربه مربیگری اش را به دست خواهد آورد ولی حضور او روی نیمکت بسیار مهم است و می تواند کارهای دایی را راحت جلو ببرد.

علی کریمی برای بازگشت به  پرسپولیس ابراز تمایل کرده است…

این خوب نیست که علی کریمی نظرش را در مورد خداحافظی عوض کند و باید در اوج فوتبال را کنار بگذارد. او بعد از بازی با سپاهان گفت که می رود و حالا درست نیست برگردد و تصمیم خودش را عوض کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)