پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد در سال‌های نه چندان دور بازوبند کاپیتانی به دست اسطوره‌های این تیم بسته می‌شد اما متاسفانه این روز‌ها بازوبند به دست خیلی‌ها رفته است.

رضا شاهرودی  در رابطه با شرایط تیم راه‌آهن برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط خوبی داریم، هرچند تنها یک هفته بیش از آغاز لیگ پانزدهم، به ما اعلام شد که در لیگ برتر مانده‌ایم، به همین دلیل کارمان را بلافاصله آغاز کردیم.

وی افزود: فرصت چندان مناسبی برای بدنسازی نداشتیم اما با این حال نتیجه مناسبی برابر فولاد کسب کردیم. در دیدار دوم با وجود اینکه موقعیت‌های متعددی برابر سایپا کسب کردیم، اما باختیم. در مسابقه سوم برابر تراکتور هم عملکرد خوبی داشتیم و حتی موفق شدیم دروازه‌ حریف را باز کنیم که داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد. در این مسابقه اگر درخشش دروازه‌بان تراکتور نبود، حتی می‌توانستیم با چهار گل این تیم را ببریم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در رابطه با اعتراض زیاد به عملکرد داوران در آغاز لیگ پانزدهم، تاکید کرد: دپارتمان و کمیته داوران باید نظارت ویژه‌ای روی داوران داشته باشند و کمی به داوران‌شان سخت‌گیری کنند زیرا ممکن است همین اشتباهات، نتیجه بازی‌ها را عوض کرده و در پایان لیگ موجب قهرمانی یا سقوط تیمی شود. درست است اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما نباید بیش از حد شاهد این مسائل باشیم. داور‌ها قابل احترامند اما باید با دقت بیشتری قضاوت کنند.

وی در خصوص عملکرد این تیم در بازی‌های آینده اینگونه اظهارنظر کرد: روزبه‌روز شرایطمان بهتر می‌شود. در حال بررسی چند بازیکن خارجی هستیم و با جذب‌ آن‌ها شرایطمان بهتر می‌شود. هدف‌مان این است که در پایان لیگ بین ۶ تیم بالایی جدول باشیم.

شاهرودی در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس و قعرنشینی این تیم در پایان هفته سوم لیگ برتر، تاکید کرد: متاسفانه در دو سه بازی اول، پرسپولیس نتایج چندان خوبی کسب نکرد و در طول تاریخ، برای نخستین‌ مرتبه قعرنشینی را تجربه کرد.

وی در رابطه با عملکرد سرخپوشان در بازی برابر سپاهان تصریح کرد: در این بازی پرسپولیس در دقایق اول خوب بود اما در طول بازی عملکرد تیم چندان چنگی به دل نمی‌زد. اشتباهات فردی و عدم هماهنگی میان بازیکنان به ویژه در خط دفاع علت اصلی ناکامی در این بازی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کاپیتانی مهرداد کفشگری در این بازی خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و در سال‌های نه چندان دور بازوبند کاپیتانی به دست اسطوره‌های این تیم بسته می‌شد اما متاسفانه این روز‌ها بازوبند به دست خیلی‌ها رفته است.

وی در ادامه یادآور شد: در این بازی به نظر می‌رسید بازوبند کاپیتانی استرس و فشار زیادی را روی مهرداد کفشگری وارد کرده و همین مساله باعث عملکرد نه چندان خوب این بازیکن شد.

شاهرودی در پایان گفت: پرسپولیس باید بازی برابر ذوب‌آهن را با پیروزی پشت سر بگذارد تا ضمن جدا شدن از قعر جدول، اولین پیروزی خود را در این فصل کسب کند و دل هواداران را شاد کند. اما اگر این اتفاق نیفتد، به اعتقاد من کار برای تیم در ادامه راه سخت‌تر از قبل می‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)