مربی تیم فو‌تبا‌ل سیاه جامگان می‌گوید بازیکنان این تیم هنوز به خودباوری نرسیده‌اند.

رضا شاهرودی درباره شکست دو بر یک سیاه جامگان مقابل پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: بازیکنان ما هنوز جسارت لازم برای بازی مقابل تیم‌های بزرگ را به دست نیاورده‌اند. باید بیش از این بر روی بازیکنان سیاه جامگان کار کنیم. ما به تازگی به سیاه جامگان اضافه شده‌ایم و باید خودباوری را در این تیم به وجود بیاوریم. آنها باید بتوانند مقابل تیم‌های بزرگ قد علم کنند.

مربی تیم فو‌تبا‌ل سیاه جامگان با اشاره به بازی خوب پر‌سپولیس افزود: پر‌سپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم دوندگی بی امانی داشتند. از بازیکنان ما هم چند نفری خوب بودند که می‌خواهم از بین آنها به رضا عنایتی اشاره کنم، اما این تیم به تیم ایده‌آل ما نرسیده است.

او یادآور شد: بازیکنان سیاه جامگان جوان و آینده‌دار هستند، اما باید در یک یا دو منطقه از زمین بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم. روحیه تیمی بازیکنان سیاه جامگان پایین است، چرا که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را به دست نیاورده‌اند. آنها باید بتوانند مقابل تیم‌های بزرگ بازی خوبی را انجام دهند.

شاهرودی در واکنش به این سوال که پس تعطیلات آینده لیگ می‌تواند به نفع تیم شما باشد، اظها‌ر کرد: نه! این طور نیست. به نظرم وقتی بازی‌ها به صورت مرتب برگزار شود بهتر می‌توان روی تیم کار کرد. با تعطیل شدن بازی‌ها مربیان مجبور می‌شوند بار دیگر تمرینات بدنی انجام دهند و همین موضوع باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. در هفته‌های گذشته چند بازیکن با مصدومیت‌های طولانی مدت روبرو شده‌اند. باید در تعطیلات لیگ برتر تجدید نظری صورت بگیرد.

بازیکن سابق پر‌سپولیس درباره نظرسنجی برنامه "90" در انتخاب برترین دفاع چپ بعد از انقلاب فو‌تبا‌ل ایران، افزود: همین که جزو پنج نفر نهایی بودم برای من افتخاری است. حضور در کنار بازیکنانی مانند محرمی، میناوند، حاجیلو و ورمزیار اتفاق کوچکی نیست. به این بازیکنان هم تبریک می‌گویم. ملاک من این نیست که چه کسی اول می‌شود. مهم این است که جزو این چند نفر بودم.

شاهرودی خاطر‌ نشان کرد: یکی از برترین بازیکنان چپ پای فو‌تبا‌ل ایران جواد منافی بود که اگر آن مصدومیت به سراغش می‌آمد بدون شک او بهترین مدافع چپ ایران می‌شد. منافی در آستانه انتقال به لیگ اروپا بود، اما تصادفی که انجام داد مانع از ادامه فو‌تبا‌ل او شد.

او در پایان افزود: باز هم به بازیکنانی که نام بردم، تبریک می‌گویم. اگر جواد منافی مصدوم نمی‌شد، می‌توانستیم او را بهترین مدافع چپ تاریخ فو‌تبا‌ل ایران بدانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)