پرسپولیس نیوز: دفاع چپ دهه 70 پرسپولیس شرایط فعلی تیم محبوب خود را نامناسب نمی داند و مسئولین ورزش را مقصر این نابسامانی می داند.
رضا شاهرودی مدافع محبوب پرسپولیسی ها،وزارت ورزش را مقصر وضعیت و شرایط نامناسب پرسپولیس می داند.
 
او به خبرآنلاین گفت: وزارت ورزش با مدیریت نادرست و تصمیم های اشتباه پرطرفدار ترین تیم کشور را رو به نابودی برده است.در یک سال گذشته بارها مدیریت و هیات مدیره را تغییر دادند و هر مدیری که روی کار آمد جز ایجاد بدهی کار دیگری برای پرسپولیس انجام نداده است.زمانی که ما در پرسپولیس بازی می کردیم مدیریت تیم ثابت بود و می دانستیم مشکلاتمان را باید به چه کسی بگوییم.اما این روزها هر روز از یک مدیر و هیات مدیره و سرمربی جدید اسم می برند.این در عدم تمرکز سرمربی و بازیکنان تاثیر زیادی دارد و باعث نتایج ضعیف این تیم شده است.
 
شماره 16 سابق پرسپولیس همچنین درباره وضعیت این تیم گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دو برد خوب و تاثیر گذاری را به دست آورد و در 4 بازی اخیر خود هم شکست نخورده بود.پرسپولیسی ها در چند بازی اخیر خوب و با برنامه بازی کردند. در بازی با تراکتورسازی هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند ولی با یک اشتباه فردی تیم شکست خورد.گرچه بعد از بازی های لیگ قهرمانان و کسب 6 امتیاز از 2 بازی انتظار برد داشتیم ولی اشتباه یک بازیکن زحمت همه بازیکنان را به باد داد.
 
او همچنین درباره نتیجه بازی و عملکرد بازیکنان گفت: به نظر من نتیجه مساوی عادلانه بود ولی نمی دانم چرا بازیکنی که در این سطح فوتبال بازی می کند نمی داند نباید در آن قسمت از زمین دریبل کند. بازیکنان اکثرا خوب بازی کردند اما نمی دانم تادو در تمرینات چگونه بازی می کند که آقای درخشان او را از اول بازی می دهد. او همین الان 4 کیلو اضافه وزن دارد و اصلا شرایط بازی را ندارد .علی علیپور از تادو خیلی بهتر است.او جوان و آینده دار است و می توان روی این بازیکن سرمایه گذاری کرد. جعفر پور هم در چند بازی گذشته در ترکیب نبود ولی در این بازی مهم به یکباره در ترکیب قرار می گیرد.کمک های آقای درخشان باید پیشنهاد بهتری به او بدهند.
 
شاهرودی همچنین درباره تفاوت وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان گفت:همواره شرایط بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت بود.برای تیم های ما لیگ قهرمانان جنبه ملی هم دارد و به همین دلیل با انگیزه بیشتر وارد این بازی ها می شوند. اگر دقت کنید سه سال قبل هم پرسپولیس با دنیزلی در لیگ خوب نتیجه نمی گرفت ولی بهترین بازی ها را در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشت. در دوره ای که ما بازی می کردیم هم شرایط همین گونه بود با این تفاوت ما در لیگ هم بهترین بودیم.
 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)