پرسپولیس نیوز :  کاپیتان پیشین پرسپولیس تاکید کرد که فضای مجازی باعث ضعف فوتبال ایران شده است.

رضا شاهرودی در مورد مشکلی که برای سوشا مکانی به وجود آمده است گفت:‌ تنها مکانی نیست که دچار این مشکل شده و بسیاری از بازیکنان یا ورزشکاران با این مشکل مواجه هستند. فضای مجازی بازیکنان را از فوتبال دور کرده و همین موضوع باعث ضعیف شدن فوتبال ایران شده است. بازیکنان به جای اینکه روی فوتبال و استراحت به موقع وقت بگذارند، درگیر اینترنت هستند.

او ادامه داد: با اینکه الان فوتبال بازی نمی‌کنم اصلا عضو اینستاگرام، تلگرام یا اینطور برنامه‌ها نیستم. قبلا هم به ادعای خیلی‌ها جزو بازیکنان محبوب پرسپولیس بودم ولی هیچ وقت اجازه ندادم که چنین مسائلی برایم به وجود بیاید. فوتبالیست‌ها الگو هستند و باید مواظب زندگی شخصی خودشان باشند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد اینکه برخی معتقدند سوشا مکانی باید از پرسپولیس کنار گذاشته شود گفت: این اتفاق افتاده ولی نباید یک بازیکن را به خاطر این موضوع نابود کنیم. مکانی نباید به خاطر این موضوع از فوتبال طرد شود ولی باید بداند که اشتباه کرده است. باید از او تعهد بگیرند تا دیگر چنین مسائلی ایجاد نشود ولی اجازه بدهند که فوتبالش را بازی کند.

مربی سیاه‌جامگان در مورد وضعیت این تیم و خطر سقوط به دسته اول تأکید کرد: تیم ما قطعا در بازی های آینده شرایط بهتری خواهد داشت و می‌خواهیم جزو شش، هفت تیم بالای جدول باشیم. بازیکنان جدید هم می‌توانند در بازی‌های آینده به تیم کمک کنند.

شاهرودی در مورد نتایج خوب پرسپولیس در چند هفته اخیر گفت: من معتقدم پرسپولیس با ادامه این روند حتماً قهرمان خواهد شد. هر چند تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان، استقلال و ذوب‌آهن هم خوب نتیجه گرفتند ولی به نظر من پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی است. پرسپولیس از استقلال هم قوی‌تر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)